Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

21 Mart 2015

Bitenler #15

Herkese merhaba!

Tam bir ay olmuş yazmayalı. Okulların açılmasıyla öyle yoğun bir tempoya girdim ki... Haftada iki kez laboratuvar, kuizler, gece 11'lere kadar dersler derken buralara uğrayamadım bile. Şimdi bir de vizelerim yaklaşıyor, boş bulduğum ilk aralıkta yazayım dedim ben de, özlemişim!

Açıkçası yazmaktan zevk almadığım bir konu varsa, o da bitenler konusu. Neden bilmiyorum ama sanki sıkılıyorum yazarken, belki de bu yüzden bu kez o kadar çok birikti ki... Ayların ürünü var bu postta :) Ancak seveninin çok olduğunu biliyorum, o yüzden yine de zevkle yazacağım :)


  • HC Haircare Yağlı Saçlar İçin Şampuan: Mis gibi karamel kokulu bu şampuanı çok sevdim. Ancak malesef çok ta düzenli kullanmadığım, arada başka şampuanlar denediğim için etkisini tam olarak gözlemleyemedim. Yine de herhangi bir kepek oluşumu, saç dökülmesi, zor taranma gibi sorunlar yaşatmadı, saçlarımı yıkama sürem bir güncük te olsa uzadı ve bitkisel olmasına rağmen saçlarım keçeleşmeden yumuşacık kalmaya devam etti. Ara ara kullanarak bitirdim.
  • Seranem Bakım Şampuanı: Dermadolin tarafından bir etkinlikte hediye edilen bu ürünün içinde 2-3 kullanıma yetecek kadar şampuan vardı, yarısından da azdı ve takdir edersiniz ki bu kadarcık kullanımla tam olarak bir yorum yapmam mümkün değil. Ancak kokusunun güzel olduğunu ve saçlarımı sertleştirmeden, yumuşak kalmalarını sağlayarak temizlediğini söyleyebilirim. Ayrıca içeriği de çok güzel, oldukça faydalı bileşenler içeriyor. Zaten eczanelerde satılan bir ürün, sürekli kullanımda etkili olacağını düşünüyorum. Yağlanma süresine ise etki etmedi, hep aynı. 
  • HC Haircare Complex: Yanarım yanarım bu ürünü düzenli kullanmadığıma yanarım! Ayda yılda bir kullanımla bile saçlardaki etkisini fark ettiren bu mucizenin değerini bilemedim, en kısa zamanda tekrar alacağım. Ayrıntılı incelemek isterseniz TIK TIK.
  • Dermokil Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan: Yine bir etkinlikte gelen deneme boy şampuan. Kokusu gayet güzeldi ve yine Seranem'de olduğu gibi birkaç kez kullanabildim. Saçımı sertleştirmeden temizledi ancak uzun vadede dökülmeye etkilerini gözlemlemek için devamlı kullanmak gerek.
  • The Body Shop Rain Forest Volume Şampuan: TBS'nin bu deneme boy şampuanı da yine malesef bir-iki kullanımlıktı ve ben elimdeki tüm tester şampuanları arka arkaya kullanınca hatlar bir hayli karıştı. Kokusu şekerli ve bitkisel bir karışım gibi, biraz ağır. Benim ince telli ve kafama yapışık saçlarımı birkaç kullanımda hacimlendiremedi malesef, biraz da kuruttu diye hatırlıyorum. Bunu da içeriğinin oldukça temiz olmasına bağlıyorum; paraben, silikon, sülfat ve renklendirici içermiyor. Şans verilebilir.
  • Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Şampuan: Hasar görmüş cansız saçlar için olan şampuan tam da bana göre, kokusu güzel, kendisinin sarımtrak, bitkisel bir rengi ve koyu bir kıvamı var. Yeni saçlar çıkarmadı, saç dökülmemi de engellemedi ama azalttı diyebilirim, ayrıca keçeleştirmeden yumuşak kalmasını sağladı. Bu sebeple şuan yenisini severek kullanıyorum.

  • Watsons Asetonsuz Oje Temizleyici: Hiç sevmedim. Watsons'ta bir adet Rimmel oje alana hediyeydi. İnanılmaz yağlı ve temizlemesi oldukça başarısız.
  • Avon Femme Sprey: Femme parfümle beraber almıştım, kokusunu zaten çok seviyorum, spor çantama atmıştım, severek kullandım bitti. 
  • Nivea Pure & Natural Action Deodorant: Pudrasız deodorantlarda Nivea'yı tek geçerim, yasemin çiçeği kokulu bu deodorantı da inanılmaz sevdim. Kutu kutu bitiriyorum.
  • Urban Care Naturals Keratin Sıvı Saç Kremi: Malum artık Down Under yok, yerine Urban Care geldi. Fakat bu ürünü defalarca bitirdiğim Down Under Naturals'ın argan yağlı sıvı saç kremi kadar sevemedim. Hem kokusu şekerli, hem de kolay taramaya o kadar etki etmedi sanki.
  • Avon Wish Of Love Edt: Liseden beri defalarca bitirdiğim parfüm. Evet güzel ama pek kalıcı değil, zaten de inanılmaz sıkıldım, daha da almam sanırım.
  • Roxanne Apple Parfüm: Bu minnağı inanılmaz seviyorum. Sadece ben değil herkes bayılıyor. Ben her yıl Bulgaristan tatilimde stokluyordum ancak Gratis'lerde de varmış, bittikçe alıyorum artık. 
  • Parfume Jewels The Due Tester: Nerden geldiğini bile hatırlamadığım tester bir koku. Paket içindeki parfüm tester'ının mantığını hiç anlamam zaten, ne sürmeye geliyor ne birşey. Sadece açıp koklamalık. Kokusundan pek hoşlanmadığımı hatırlıyorum.

  • Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi: İyi anlaştık. Ayrıntılı yazısı BURADA.
  • Bebak Acı Badem Sütü: Kokusundan ilk başlarda pek hoşlanmasam da sonraları alıştım diyebilirim, hoşuma bile gitmeye başladı. Malesef makyaj temizleme sütleri bana göre değil, tamam cilt makyajını iyi hoş temizliyor olabilir ama o vıcık vıcık krem olayını hiç sevmiyorum, ben misel solüsyon insanıyım. Ayrıca göz makyajını temizlemede çift fazlı temizleyicilerin yanından bile geçemez. Neyse, bitti gitti işte.
  • Nivea All-In-1 Yüz Temizleyici: Beş etkiyi bir arada sunan bu ürün tüm Nivea ürünleri gibi harika ve fresh kokuyor, ancak ilk başlarda birkaç sivilce yaptı. Neyseki sonradan bir daha yapmadı, ancak devamlı kullanmama rağmen cilt tonumu eşitleyemedi ve siyah noktalara kalıcı çözüm olamadı.
  • Neutrogena Visibly Clear Pore & Shine Peeling Jel: Misket limonu ve mandalina özlü bu misss kokulu peeling jelin duyularımı açtığı doğru, ancak yüzümdeki yağı silip süpürürken malesef cildimin daha fazla sebum üretmesine sebep oldu ve dediği gibi parlamalara engel olamadı. Ayrıca da siyah noktalara hiççç etki etmedi, yıkadıktan birkaç dakika sonra belirdiler yine her defasında. Burnumun yanındaki geniş gözeneklere de hiç etki etmediğini üzülerek söylemeliyim, iyi anlaşacağımızı düşünmüştüm fakat olmadı.
  • Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Piyasadaki çoğu markanın misel solüsyonunu denemiş biri olarak bu üründen çok daha iyilerini gördüm diyebilirim, ayrıntılı yazısı için TIK TIK.
  • Rimmel London Scandal Eyes Retro Glam Maskara: Seveni çok ama ben nefret ettim. Yazısı BURADA.
  • Maybelline The Colossal Go Extreme Maskara: Günlük kullanım için yeterli geldi ama çok fazla akma yaptı. Yazısı için TIK TIK.
  • Avon Glimmerstick Cosmic Eyeliner: Avon'un asansörlü göz kalemlerini seviyorum, hem uygun fiyatlı hem kaliteliler. Yağlı göz kapağımda akma yapmayan mükemmel kalemle tanışmadım henüz, ancak bir baz ve far ile bunu en aza indirebiliyorum, bu sayede bu ışıltılı Blackened Night isimli gri kalemi de severek kullandım. Tekrar alırım.
  • Flormar Siyah Göz Kalemi: Çok çok uygun fiyatlı, buna karşılık orta dereceli performansa sahip bir ürün. Kalıcılık ve dağılma bakımından 15-20 liralık kalemlerden bir farkı yok bana göre, hatta daha bile iyi diyebilirim. Tek eksisi sert yapısı ve zor sürülmesi.
  • Flormar Kaş Kalemi No 401: Çok uygun fiyatlı ve çok sevdiğim kaş ürünüm. Bu rengi bende inanılmaz doğal duruyor. Kaş maskaraları bu kalemin yanında sınıfta kaldılar. Yenisini kullanmaya başladım bile. 

  • Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu: Kullandığım andan itibaren aşık olduğum pamuk. İnanılmaz seviyorum, disk pamukların yüzüne bile bakmıyorum. Çok kaliteli ve bereketli, her indirimde stoklanıyor.
  • Orkid Yaprak: Her zamankiler, vazgeçilmezler. 
  • Palmolive Thermal Spa Massage Duş Jeli: Liseden beri asla değiştirmediğim duş jelim. Bayılıyorum. Yenisini yarıladım.
  • Garnier Nem Dengesi Karma ve Yağlı Ciltler İçin Nemlendirici Sorbe: Bir sürü tester'ı olan ürünü çok düzenli bir şekilde her gün kullandım, bir tanesi 3 kullanım kadar yetiyordu, yani yaklaşık bir aya yakın kullandım. Malesef yağlanmayı kontrol altına almadı, suratım yağdan parladı. Memnun kalmadım.
  • Purederm Oksijen Maskesi: Yumuşacık dokusunu ve çıtır çıtır patlayan baloncuklarını ne kadar sevsem de ısrarla sivilce yapan ve pek bir etkisini göremediğim maske. Sanırım bir daha almayacağım.
  • Benri Peeling Etkili Makyaj Temizleme Diski: Hiç sevmedim, taneciklerini yüzümü çizdi, çok kullanışsız bir ürün. Bir daha asla almam, kare pamuğun gözünü seveyim!
  • Signal White Now Diş Macunu: Keskin ferahlığıyla sevdiğim ve yanımda taşıdığım bir üründü ancak anında beyazlık etkisi sigara-çay-kahve lekeleri için geçerli sanırım. Benim gibi hayat boyu antibiyotik kullanmaktan birkaç ton sararmış dişlerde pek bir etkisi olmadı. 

Bir bitenler yazısının daha sonuna geldik. Size demiştim çooook birikti diye :) Umarım sıkılmamışsınızdır, merak ettiğiniz ve sormak istediğiniz ürünler olursa ben buradayım, sevgiler :)




4 yorum:

  1. Merhaba güzel bir hafta olması dileğiyle evet uzun zamandır yoktunuz hatta mail atıcaktım tekrardan hoşgeldiniz derslerinizde başarılar umarım sınavlar şahane geçer.HC Haircare Complex mükemmel bir ürün ara vermeden kullanıldığında saçı hem besliyor hem uzatıyor ben faydasını gördüm şiddetle tavsiye ederim :) kullandığın ürünler hepimizin ortak kullandığı ürünler wish parfüm kalıcı değil sana katılıyorum elimdeki bitti bidaha bende almıcam duş jeli palmolive şahane yıllardır vazgeçemediğim bir ürün purederm maskeyi merak ettim ilk fırsatta alıp denicem sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)

      Sil
  2. ohhh gelsin yeniler kuzum:)) bende bloğuma bekliyorum sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynenn canım :) Tabii ki uğrarım :)

      Sil