Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Nisan 2015

Bitenler #16

Herkese merhaba!

Bir bitenler yazısıyla daha karşınızdayım. Eskisi gibi çok fazla biriktirmeden yazmaya çalışıyorum. Bakalım bu sefer neler bitirmişim :)


  • Schwarzkopf Got2b Isıya Karşı Koruyucu Sprey: Ayrıntılı yazısı gelecek. Şimdilik sadece sevdiğimi söyleyeyim. Belki başka markalarınkini de deneyebilirim.
  • Rexona Crystal İz Bırakmayan Deodorant: Pudralı deodorant kullanmadığım halde iz bırakmama vaadi sebebiyle aldım. Gerçekten diğer pudralı deodorantlara nazaran çok daha az iz bırakıyor diyebilirim, belli belirsiz, ama yine de bırakıyor. Pudrasıza devam.
  • Rexona Musk Pudrasız Deodorant: Yine Nivea bulamadığım bir gün aciliyetten alınmış bir Rexona. Malesef sevemiyorum bu markanın pudrasızını, bildiğimiz su, ne kadar az sıksam da kollarımdan aşağıya doğru akıyor. Çok rahatsız edici.
  • Nivea Pure & Natural Pudrasız Deodorant: İşte favorim! Nivea'nın pudrasızı hem çok güzel koruyor, hem de her çeşidi miss gibi kokuyor! Yasemin çiçeği özlü olan bir başka ama, kaç kutu bitirdim bilemiyorum :)
  • Orkid Yaprak: Her zamanki :)



  • Benri Kare Pamuk: En sevdiğim! Hiç bir markanın hiç bir pamuğunu bu kadar sevmiyorum, başka markaların kare pamuklarını da denedim ancak hiçbiri bir "Benri" değil! Stoklanmalı!
  • İpek Hidrofil Pamuk: Yıllar yılı ailece kullandığımız normal pamuk, memnunuz.
  • Loreal Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Performansı eh işte, idare eder, fakat fiyat/gramaj açısından çok bereketsiz, ayrıntılı yazısı için TIK TIK.
  • Loreal Pratik Makyaj Temizleyici: Göz makyajım için sadece çift fazlı temizleyiciler kullanıyorum ve piyasadaki çoğu temizleyiciyi denedim, güzel yorumlar üzerine buna da  şans vermek istedim ama rezalet... Yazısı BURADA.
  • Şelale Aseton: Annem almış. Fena değildi.
  • Kozmobio Mediterraneo Crema Corpo Zeytinyağlı Vücut Kremi: Tester ürün bizlere ŞURADAKİ etkinlikte verilmişti, oldukça doğal içeriğe sahip olduğu, parfüm içermediği için kokusu biraz değişikti ancak ellerimi gayet güzel yumuşatıp nemlendirdi.
  • Cyrene Shea Butter: Çok katı kıvamlıydı, genelde kışın peteğin üzerinde biraz eriterek kullandım. Soğuklarda aşırı kuruyan ellerim için geceleri kullanıyordum ancak normal bir kremden bir farkını göremedim, bi numarası yoktu sanki.
  • Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Pedi: Disk formlu pamukları göz makyajımı temizlemede kullanıp bitirdim. Bu markanın ürünlerini seviyorum, gayet kaliteli.
  • She Candy Can 3'lü Lipgloss: Yıllaaaar olmuş bu ürünü alalı, bir ara ne modaydı She'nin makyaj ürünleri. Para biriktirirdim almak için. Zamanında çok kullanmıştım, yapış yapış kötü kokulu gloss'lar daha da kötü kokmuş, kırılmış, akmış, bozulmuşlar. Çöpe gittiler ama kutusunu atmadım :)
  • Colgate Max Ağız Bakım Suyu: Çanta boy çalkalama sularını seviyorum, yanımda taşıyorum, bir yerde yemek yiyip dişlerimi fırçalayamayınca kurtarıcı oluyorlar. Ama bu biraz fazla keskindi sanki.
  • Dove Onarıcı Bakım Şampuan: Seyahat boy olmalarına rağmen elimde fazlaca bulunduğu için uzun süre kullandım ve çok sevdim. Çok güzel kokuyor, üstelik saçlarım yumuşacık oluyor. Alınabilir.
  • Pastel Simli Eyeliner: Altın renkli bu eyeliner'ı Watsons'tan almıştım, eve gelip masama koyduğumda yarısından fazlasının boş olduğunu gördüm. Sanırım görevli bana tester ürünü satmış! Alırken çalkalanmış bir halde olduğu ve kabın iç çeperlerine bulaştığı için miktarı belli olmamıştı. Zaten de inanılmaz başarısız bir ürün, çok zor kuruyor, kuruyunca da kalıp halinde dökülüyor. Kısa sürede bozuldu, çöpe gitti.
  • Son olarak adı sanı belli olmayan, yazıları silinmiş bu eski ruj da yapısı bozulduğu için çöpe gitti.

İşte bu kadar! Merak ettiğiniz ürünlerle ilgili sorularınızı yorum olarak bırakabilirsiniz.

Hoşçakalın!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder