Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

26 Nisan 2015

Son Alışverişler #21 | Stradivarius/Physicians Formula/Nuxe/Upwatch/Mac/Superga/Gratis/Yves Rocher/Watsons

Herkese mutlu pazarlar!

Uzun zamandır buralardan uzak kaldığım için son zamanlarda yapmış olduğum alışverişler bayağı birikti. "Son" dediğime bakmayın, 2 ay önce aldığım şeyler de var aralarında, fakat hepsini bir başlıkta toplamak istedim. Boool görselli bir posta hazır olun!

Öncelikle beni en çok heyecanlandıran alışverişlerimden biriyle başlamak istiyorum;



Yeni yıla girerken, 2015'e dair wishlist'imde de bulunan bir parça olan Celine çantayı çok uzun zamandır istiyordum. Yaşadığım yerlerde hiç bir mağazada, çantacıda bulamadığım için Instagram hesaplarından almayı planlıyordum ve sürekli araştırırmama rağmen kalitesinden emin olamıyordum. Sonuçta alacağım ürün replika fakat buna rağmen 150 liradan aşağı olmayan fiyatlar nedeniyle en iyisi, gerçeğine en yakını olsun istiyordum haliyle. Artı buna havale ücreti, kargo fiyatı da eklenince 200 liraya yakın bir fatura çıkıyordu bana. Fakat gözden çıkardım ve para biriktirmeye başladım, ta ki öylesine gezerken küçücük bir çantacıda görene dek! Gerçekten çok içime sinerek aldım, içi de dışı kadar kaliteli, süet astarlı. Üstelik almayı düşündüğüm fiyatın neredeyse yarısına, 95 liraya aldım. Çevremdeki herkes te bayıldı, sürekli nereden aldığım soruluyor. Aldığım günden beri hiç elimden düşmedi :)



Bir diğer çok beğenerek aldığım parçaysa bu trençkot. Daha önce bir trençkotum vardı fakat astarsız, kemersiz, trençkot demeye bin şahit isteyecek türdendi, pek te severek giymiyordum açıkçası. Stradivarius'ta buna rastlayınca bayıldım, gerek kollarındaki gerekse omuzlarındaki kemerleri, yakasının altının süet oluşu, içindeki mavi çizgili astarı ve ketenimsi tarzdaki kaliteli kumaşı beni çeken detaylar oldu. Çok severek giyiyorum, fiyatı 89.90 tl.



Aldığıma çok ama çok mutlu olduğum bir başka ürün daha. Physicians Formula markasıyla blogumu açtığım ilk zamanlarda tanıştım, pembe tonlarda bir allık arayışındayken hem temiz içeriği hem de hiç bir kızın hayır diyemeyeceği türden görüntüsüyle uzun zamandır alışveriş listemde olan bir allıktı. En sonunda sıra geldi ve dogalecza.com sitesinden oldukça uygun bir fiyata edindim. Piyasadaki en uygun fiyatı veren sitenin kargosu biraz sorunluydu, bir haftada zor elime ulaştı, eğer alışveriş yapmak isterseniz bilginize :)



Yine geçen yazdan beri aklımda olan, wishlist'imde de yer alan ürünlerden biri; Nuxe ışıltılı kuru yağ sonunda benim oldu. Uzun zamandır internet üzerindeki en uygun fiyatı araştırıyordum, öğrenci bütçemle 100 küsur tl vermek istemiyordum açıkçası. Derken tam boyunun firsatkasasi.com'da %50 indirimle 55 liraya olduğunu görünce inanamadım ve balıklama atladım :) Çünkü 50 ml'si bile her yerde en az 69-70 tl dolaylarında, kendi aldığım site de dahil! Bu sebeple ürün elime ulaşana dek hep bir şüphe içindeydim açıkçası, bir yanlışlık olabilir mi diye, ama neyse ki tam olarak beklediğim şekilde ve çok kısa sürede elime ulaştı. Yaz geceleri beni bekler :)



İtiraf edeyim bu saatleri ilk gördüğümde hiç hoşlanmamıştım :) Ancak saat koleksiyoncusu erkek arkadaşım bayıldı, ben de ona özel bir günde hediye olarak almaya karar verdim. Almaya gittiğimizde kredi kartımın ait olduğu bankaya taksit yapmadıklarını, fakat online olarak alırsak her bankaya taksit olduğunu öğrenince internetten almak üzere dükkandan çıktık, fakat benim aklım feci halde beyaz olanında kaldı :) Bilekte çok güzel duruyormuş, onu anladım. Erkek arkadaşım çok beğendiğimi görünce, ben ona yeşilini alırken o da bana beyazını aldı, böylece birbirimize mi hediye almış olduk kendimize mi anlamadık :) Bu arada Upwatch'ın sitesinde Vodafone'lulara özel %20 indirim kampanyasından yararlanarak gayet uygun bir fiyata aldık, kargo ücreti de yok, bilginize :)



Çook uzun zamandır rüyalarıma giren bir başka güzelliğe daha sonunda kavuştum; Mac Kinda Sexy. Kendisi Mac'ten ilk ürünüm olur bu arada, hala kıyıp ta süremedim desem :D Yazısı çok yakında gelir :)



Tabii ki ara sıra minik kozmetik ve ihtiyaç alışverişleri yapmayı da ihmal etmedim. İndirimlerden alınan deodorant ve temizleyici gibi ihtiyaçlar, Pastel'in Nude serisinden Naked ve Princess renkleri, Yves Rocher kampanyasından uzun zamandır merak ettiğim peelingli el bakım yağı ve yanında yeşil göz kalemi hediyesi... Ayrıca minik bir Gratis kaçamağı sırasında almış olduğum Essence siyah göz kalemi, yine Essence xxxl longlasting mat gloss ve Kinda Sexy ile kullanmak üzere meşhur Emily 211 dudak kalemi. Görmüş olduğunuz mavi silikon yüz temizleme pedi ise Avon'dan, Watsons'larda aylardır araya araya bir hal oldum, en sonunda Avon'dan aldım. Fırçanın yüzümü çizdiğini, ellerimle de yeterince temizlenmediğini düşündüğüm için en güzeli bu bence :)



Havaların bir türlü ısınmaması nedeniyle doyasıya takamadığım yepyeni takılarım.. Bu yıl büyük, gösterişli, taşlı kolyelere inanılmaz derecede takıntılıyım. Farklı zamanlarda yapmış olduğum takı alışverişlerim işte bu şekilde; kolyelerin soldaki üç tanesi Koton indirimlerinden, 12-15 tl arası fiyatları. Sağdaki ikisi ise her cuma evimin yakınında kurulan sosyete pazarından, tanesi 5 tl. Bilekliklerim ise bu yaz armparty için havaların ısınmasını bekliyor, hepsi sosyete pazarından. Pembeli ve Love yazılı olan ikili halde 5 tl. Gümüş rengi kemer bileklik sevdiceğimin zevki, 5 tl. Roma rakamlı Tiffany bileklik ise uzun zamandır istediğim bir parçaydı, 25 tl.



Ve son olarak, mutluluktan uçmama sebep olacak Superga'larımla yazıma son vermek istiyorum. Bu sezona damgasını vuran altın/bronz Superga'lardan altın olanını inanılmaz şekilde istiyordum ve Zizigo'dan indirimle 119 liraya almayı planlıyordum. Fakat ben işleri yoluna koyup ta alana kadar malesef tükendi ve her gün defalarca kontrol ettiğim sitede bir türlü tekrar stoğa girmedi :( Her yerde deli gibi uygun fiyatlı Superga ararken, Korupark Markapark'ta 113 liraya indiğini gören 20 yıllık can dostlarım bana doğumgünü hediyesi alarak süpriz yaptılar! Nasıl mutlu olduğumu tahmin edebilirsiniz, Markapark'taki indirimler hala devam ediyor mu bilmiyorum ama eğer düşünüyorsanız bir göz atmanızda fayda var. Kendilerine tekrar tekrar teşekkür ediyorum :)

Son zamanlarda yaptığım alışverişler bu şekildeydi. Bir dahaki sefere okulumdan fırsat bulabilirsem biriktirmeden yazmayı düşünüyorum. Peki siz son zamanlarda neler aldınız? :)

Hoşçakalın!




7 yorum:

  1. Ne güzel şeyler almışsın güzel günlerde kullan :) Ayrıca bloguma da beklerim :) Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm, tabii ki uğrarım :) :*

      Sil
  2. Çok güzel şeyler almıssin Güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  3. Aldıklarını güzel günlerde kullan :)
    Altın simli bir superga bende istiyorum hem spor hem şık
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/ Bloguma bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Kesinlikle öyle, tabii ki uğrarım :)

      Sil