Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

14 Mayıs 2015

Anneler Günü İndirimi Alışverişi | Gratis/Watsons

Herkese merhaba!

O kadar uzun zamandır buralarda yokum ki... Ama bir çok sebebi var; tam 2 ay süren, bitmek bilmeyen vize ve kuizlerim, sınav döneminde bile devam eden okulum ve gece 11'lere dek süren laboratuvarlarım, haftasonu vermekte olduğum özel derslerim ve formasyonum... Mezuniyet baloma 25 gün kaldı fakat ben ne elbiseme karar verebildim, ne de fikir edinmek için dolaşmaya çıkabiliyorum... Çünkü bu haftasonu formasyon vizelerim ve bir hafta sonra da finallerim başlıyor!

Neyse efendim, geçen bir çok indirimi kaçırmış ve iradesine sahip çıkarak bir nokta bile almamış biri olarak bu sefer küçük bir ihtiyaç alışverişi yaptım. Gratis'te The Balm'ın %40 artı Gratis Kart'a özel %10 indirimi bu kez mutlu etti. Nude'dude palet aklımdaydı ancak büyük bir irade örneği sergileyerek kendimi tuttum; oysa oldukça iyi bir bütçe ayırmıştım bu seferki alışverişe fakat evde yatmakta olan onlarca far paletim varken bir yenisi daha kesinlikle israf olurdu. Zaten demirbaşım olan birkaç doğal renk dışında paletlerimi kullanmıyorum bile, sadece özel günlerde. Bu yüzden farlarımı biraz eksiltene dek yenisini almamaya kararlıyım.

The Balm'dan aldığım tek ürün herkesin çok sevdiği Schwing Eyeliner oldu, neredeyse bir yıldır kullanmakta olduğum jel eyeliner'ım kurumaya yüz tutmuştu. Övgülere dayanamayıp aldım, bu tip eyeliner'ları kesinlikle süremiyorum ama bakalım, alışmaya çalışacağım, umarım memnun kalırım. Yüz temizleme jelimden memnun değildim ama yine de israf etmemek adına büyük çoğunluğunu kullandım, dibinde az bir ürün kalmıştı ki yeni tercihimi Garnier'den yana kullandım. Son zamanlarda yoğunluğum nedeniyle cildimle pek ilgilenemiyorum, stres yüzünden de bir sürü sivilcem çıktı. Tıkalı gözenek karşıtı yoğun bakım jelinden oldukça umutluyum. Bambu vücut fırçası da ne zamandır gözüme çarpıyordu, her defasında almadan geçiyordum, 5 liraya düştüğünü görünce bu sefer alayım dedim. Sporla birlikte başlatacağım selülit savaşında belki yardımcım olur. 

Kalyon Tırnak Eti Temizleyiciyi daha önce kullanıp bitirdim, çok mükemmel olmasa da idare eden bir ürün. Bu seferki planım Sally Hansen Instant Cuticle Remover almaktı fakat indirim oranı çok azdı, %50'ye kadar indirime giren bir ürüne o an o kadar para vermek istemedim ve bir dahaki indirime kadar tekrar Kalyon'u aldım. Essence dudak kalemlerinin hepimiz aşığıyız, ne zamandır aradığım Soft Berry rengini bulunca hemen kaptım, yanında da Lonlasting göz kalemlerinden en sevilen rengi olan Hot Chocolate'ı denemek istedim. Deodorant ise Watsons'tan, belki oradan da birşeyler alırım diye girdim ancak sadece deodorant alıp çıktım.


Flormar'da da 3 al 2 öde kampanyası varken hep beğendiğim, ancak bir ojeye 5 tl vermek istemediğim için almadığım üç ojeyi kaptım. Flormar gerçekten çok abarttı, zamanında 1 liraya aldığımız ojelere isim verip 5 liradan satmak nedir? Tamam evet çok güzel serileri var ama fiyatlar biraz fazla sanki...

Benim Anneler Günü indirim alışverişim işte bu kadardı, sizler neler aldınız? Bir dahaki indirimde aklımdaki allıkları, rujları, far paletlerini alabilmem için evdeki stoğumu biraz biraz azaltmam gerekiyor :) 

Hoşçakalın!




8 yorum:

  1. Güle güle kullan cnm:) vücut fircasi ndan bende alicaktim unuttum

    YanıtlaSil
  2. Vucut fırçası selülit konusunda gerçekten yardımcı. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy inşallah etkisini görürüm, teşekkürlerrr :)

      Sil
  3. canım bu fırçayı kullanıp etkısını gördun mu bana çok sert gıbı geldı aldıktan sonra napsam bılemedım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım, çok düzenli kullanmadım o yüzden selülit konusunda yorum yapamayacağım ama ölü derilerden arındırıp batıkları yüzeye çıkarmasını sevdim, severek kullanıyorum :)

      Sil