Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

15 Mayıs 2015

Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu

Herkese merhaba!

Bugün blogumda yine bir misel su incelemesi var. Daha önce Bioderma, Cyrene, Garnier ve Loreal gibi markaların misel solüsyonlarını kullanmış biri olarak Nivea'yı da denemek istiyordum, nihayetinde denedim de. 


Ürün bana Nivea'nın yılbaşı pakedinin içinde gelmişti. 200 mL, daha önceden de söylediğim gibi bence cilt temizliğinde kullanılan bir ürün için oldukça düşük bir gramaj. Nihayetinde bütün yüzümüzü, boynumuzu, fondötenimizi temizliyoruz, en azından Garnier gibi 400 mL olmalıydı diye düşünüyorum. İndirim zamanında her ikisi de aynı fiyata denk geliyor ve elbette gramajı fazla olan tercih ediliyor. 



Ürünü uzun zamandır kullanıyorum, nasıldır diye soracak olursanız ortalama bir ürün oldu benim için. İşlev açısından Loreal ve Garnier'den pek bir farkını gözlemleyemedim ancak o ürünlerde yaşadığım yapış yapış his ve ağır koku gibi sorunlarla karşılaşmadım en azından bu üründe. Cilt makyajını temizlemesinde bir sıkıntı yok, bir parça pamukla birlikte fondötenimi, allığımı, hatta makyaj yapmamış olsam bile gün sonunda tüm gün cildimde biriken kiri alıp götürüyor. Göz makyajı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim malesef, Bioderma da dahil olmak üzere göz makyajını etkin temizleyebilen bir misel solüsyon ile tanışmadım henüz. "Kızarıklık, gerginlik, kuruluk gibi cilt problemlerini azaltmaya yardımcı olur." ibaresini görmüşsünüzdür, her gün düzenli kullanmama rağmen malesef cildimdeki yer yer kızarıklıklar ve renk eşitsizliklerine zerre kadar etki etmedi. Hatta karma/yağlı cildimde yanak bölgesinde zaman zaman oluşan kuruluklar aldı başını gitti, bu ürünün en ufak bir etkisi olmadı azaltmaya yönelik. 

Dediğim gibi; sadece makyajımı kabataslak temizlememe yarayan, gece bakımıma hazırlık için bir ön ürün oldu sadece benim için. Tüm misel solüsyonlarda olduğu gibi durulama gerektirmez diyor ancak ben buna inanmıyorum, bu ürünle makyajımı temizledikten sonra yüzümü temizleme jeliyle yıkıyorum. İyi yanıysa ekstradan alerji, kızarıklık, sivilce, hassasiyet gibi cilt problemleri yaratmadan nazikçe makyajımı temizlemesi. Ayrıca içeriği de piyasadaki birçok ürüne nazaran oldukça temiz. 

Denemek isterseniz, indirim zamanlarında 8-10 liraya kadar düşebiliyor, bir misel solüsyondan beklentileriniz fazla değilse ve yüzünüzü yıkamadan önce sadece makyajımı götürsün gerisi önemli değil derseniz, bir şans verebilirsiniz. Fakat benim bir numaram hala ve hala Cyrene! Sanırım onun tahtını hiç bir marka yerle bir edemeyecek!

Hoşçakalın!





2 yorum:

  1. Misel sular kullanışlı oluyor ama biraz zayıf kalıyorlar bu yüzden tüm yüzümü güzelce temizledikten sonra gözlerime bir kat daha geçiyorum pamuk temiz kalıncaya kadar tekrarlıyorum (.çok ağır makyajlarda)

    YanıtlaSil
  2. Ben de misel su ile cildimi temizledikten sonra cildimi köpüren bir ürünle yıkama gereği hissediyorum. Anca çok çok yorgunsam, ayda yılda bir o da, sadece misel su ile yetiniyorum. Bioderma benim vazgeçilmezim; gözlerimi yakmadı ve göz makyajımı da kalıntısız çıkarıyor aslında ama Cyrene yazında aydınlatıcı etki de demişsin, aklım çelindi şimdi... Cyrene 'i deneyeceğim sanırım :*

    YanıtlaSil