Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

1 Mayıs 2015

Schwarzkopf Got2b Isıya Karşı Koruyucu Sprey

Herkese mutlu günler!

Haftanın en sevilen günü Cuma, üstüne bir de tatil olunca değmeyin keyfimize! En sonunda aşırı yoğun okul/sınav/formasyon tempom arasında bir güncük dinlenebileceğim! Bu arada tüm emekçilerimizin 1 Mayıs İşçi Bayramı kutlu olsun!

Bugün bahsetmek istediğim ürün saç bakımıyla ilgili; Schwarzkopf Got2b Guardian Angel Isıya Karşı Koruyucu Sprey. Açıkçası bu tarz ürünlerin etkinliğine pek inanmıyordum. Fakat işlem üzerine işlem gören ombreli saçlarımı olabildiğince ısıdan, şekillendiricilerden uzak tutmama rağmen, sadece saç kurutma makinesi bile aşırı derecede yıpratmaya yetince mecburen yılbaşında biraz kestirerek uçlardaki yanıklardan kurtuldum. Ve hemen o gün bu ürüne bir şans vermek istedim.


Düzleştirici, maşa, hiç değilse en azından saç kurutması makinesi malesef ki hepimizin sürekli kullandığı, biz fark etmesek te zaman içinde saçımızı inanılmaz yıpratan etkenler.. Saçlarımı kestirdikten sonra özel zamanlar dışında hiç ısı ile şekillendirmedim desem yeridir, fakat kış mevsimi olması dolayısıyla saç kurutma makinesini iki günde bir, hatta bazen her gün kullanmak zorunda kaldım. Öyle ya da böyle bir şekilde ısıya maruz kalan saçlarım için kullandığım bu ürün; 220 dereceye kadar ısıya karşı koruma vaad ediyor, ki ben şekillendiricilerimi en fazla 170 derecede kullanırım. Sizlere de önerim hızlı şekillendirmek adına şekillendiricinizi, çıkabildiği en yüksek ısıya kadar açıp saçlarınıza uygulamamanız. 


Ürünün arkasında açıklamalar bu şekilde. Kullanım şekli de oldukça pratik, banyo sonrası havlu ile ıslaklığı alınmış nemli saçınıza püskürtün. Bir süre saça nüfuz etmesini bekledikten sonra saçlarınızı kurutabilirsiniz. Ayrıca etikette de yer alan uyarıyı bir de ben hatırlatayım; asla ama asla saçlarınız ıslak veya nemliyken düzleştirici, maşa gibi ısıl şekillendiricileri doğrudan saça uygulamayın, önce kurutup ondan sonra saçınızı şekillendirin. Saçınızı çatır çatır yakmak istemezsiniz değil mi? 

Bu arada ürünün kokusunu sevdim. Saçı sertleştirmiyor, dondurmuyor. İlk başlarda biraz yapış yapış bir his veriyordu, fakat bloglarda uzaktan püskürtülmesi halinde bu sorunun ortadan kalkacağını okuyunca ben de olabildiğince uzaktan uygulamaya başladım; hem yapış yapış his ile bir daha karşılaşmadım, hem de ürünü saçıma daha eşit bir şekilde yaymış oldum.

Gelelim etkilerine; ilk başlarda her ne kadar önyargılı davransam da, etkisi gerçekten fark ediliyor. Her kurutmadan önce mutlaka uyguladım, 10-15 dakika bekleyip saçlarımı kuruttum. Kullandığım süre içinde kurutma makinesinden kaynaklanan elektriklenmeyi bile azalttığını fark ettim. Saçımı kestireli 4 ay oldu, taa ki bu ürün bittikten sonra saçlarımın tekrar yıpranmaya, elektriklenmeye başladığını gözlemledim. Kullandığım süre içinde saçlarım gayet sağlıklı idi, kesildiği ilk günkü halini sürekli korudu. 

Elbette ki dört dörtlük, %100 bir korumadan bahsetmiyorum, bu ürünü her gün kullanın sonra da her gün saçınızı düzleştirin veya maşa yapın demiyorum, öyle şeye saç mı dayanır? Fakat haftada 2-3 kez saçları ısıyla haşır neşir olan kişiler için gayet işe yarar bir ürün olduğunu, ısının etkilerini en aza indirebileceğini düşünüyorum.


İçeriği de bu şekilde. İçerik konusuna çok hakim değilim ancak hepimizin ilk aklımıza gelen paraben ve türevlerinin olmadığını söyleyebilirim.

Watsons'tan 16 tl civarında bir fiyata almıştım. Başka markaların da ısıya karşı koruyucu spreylerini denemek istiyorum. Sonrasında hangisiyle devam edeceğime karar verebilirim.

Sizler bu tarz ürünler kullanıyor musunuz, bana önerebileceğiniz başka ürünler var mı? Yorumlarınızı bekliyorum.

Hoşçakalın!





12 yorum:

  1. Bende ısıya karşı koruyucu bir ürün arayisindaydim deneyecegim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygun fiyatlı güzel bir alternatif gerçekten :)

      Sil
  2. Merhabalar bloğunuzu instagramda keşfettim ve izlemeye aldım :) Bana da bekliyorum sevgiler :)
    kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhbalar, hoşgeldiniz :) Tabii ki uğrarım :)

      Sil
  3. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyoruuuuum ^-^ Sizi gfc ile takibe aldım bile =) Banada beklerim *-*
    Bloğum: www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnnnnn :) tabii ki uğrarım :)

      Sil
  4. Kullanmaya yeni başladım hergün saçlarımı yapmak durumundayım ve eetkisini hemen gördüm harika bi ürün ve saça parlaklık kazandırıyor :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni aldim bakalim okula giderken bana yardimci olucak :)

    YanıtlaSil
  6. bende yeni aldım valla umarım güzeldir :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba benim saçlarım dalgalı ve kabarık bu ürünü ve yine aynı markanın got2b ürününü araştırıyorum almadan önce. Sizce bu ürünle bahsettiğim ürünü birlikte kullanmamin sakıncası olur mu? Cevabınızı bekliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil