Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

12 Haziran 2015

Mezuniyet Balosu

Herkese merhaba!

Sınavları, düğünleri, baloları atlatıp geldim! Şimdi sıra bol bol blog yazmakta!
Instagram'dan takip edenler bilir, 3 gün önce mezuniyet balom gerçekleşti.
Her ne kadar daha önümde almam gereken dersler olsa da, kendi dönem arkadaşlarımla gitmek istediğim için, özellikle de erkek arkadaşım mezun olacağı için hep birlikte bu yıl gidelim dedik.
Çok iyi oldu, çok ta güzel oldu :)

Balomuz Bursa Mudanya'daki denize sıfır Hotel Montania'da gerçekleşti. Ortam tek kelimeyle enfesssti!


Balo için seçtiğim elbise oldukça sade, taşsız pulsuz, dümdüz olsun istiyordum. Aynı zamanda eskiden beri hevesim olan straplez balık bir model olsun istiyordum. Son olarak bir de pembe olsun istiyordum. Sanki tüm bunların resmini kafamın içinde görüp benim için bu elbiseyi hazırlamışlar, ilk girdiğim mağazalardan birine de koymuşlar! Elimle koymuş gibi 1-2 saat içinde bulup aldım, oysa günlerce mağaza mağaza dolaşırım, karar veremem onlarca elbise giyip çıkarırım diye düşünüp sıkılıyordum!

En güzel yanıysa sadece tek bir tane kaldığı için indirimde olmasıydı... Ne şans ki o da benim bedenimdi ve başka mağazalarda sonradan 600-700 liraya aynısı gördüğüm elbisemi sadece 150 liraya aldım! Bu işten çok karlı çıktım :)

Ayakkabı ve çantamı almak içinse sınavlarımdan dolayı birkaç gün sonra çıktım. Elbise işini hallettiğim kadar kolay halledebileceğimi hiç düşünmüyordum.


 Aklımda metalik dore tonlarda, bu yılın modası olan tek bantlı, bilekten bağlı, platformsuz incecik sandalet ve ona uygun çanta fikri vardı. Yine girdiğim ikinci veya üçüncü mağazada tam olarak istediğim renkte, tonda, modelde sandaleti de çantayı da buldum! Fakat ayaklarım taraklı ve geniş olduğu için tek bantlı model pek yakışmadı, ki zaten bu modeli görünce onu kafamdan sildim :) Hem ayağıma çok daha güzel oturdu, hem de kafes gibi modeliyle oldukça sade olan elbisemin altında çok daha şık durdu. Yine ne şans ki sadece benim numaram olan 38 kaldığı için pazarlık yapa yapa 120 liradan 90 liraya indirdik, yanında birebir takımı olan çantasında da az biraz indirim yaptırdık ve ikisini toplamda 150 liraya halletmiş olduk! Sadece ayakkabı için ayırdığım parayla çantayı da aradan çıkardığım için oldukça karlı ayrıldım yine mağazadan :)


Takılarımda da tercihim oldukça sade oldu. Aksesuarlarım dore tonlarda olduğu için takılarım da uyumlu olsun istedim. Önceleri straplez elbisemde boynumu açık bırakarak, çok büyük pembe taşlı küpelerle kombinlerim diye düşünüyordum. Ancak aklımdaki küpeleri bir türlü bulamayınca ilk fotoğrafta boynumda gördüğünüz sade, düz tasma kolye ile kombinledim elbisemi. Küpe olaraksa sadece tektaş küpeler kullandım, bence bu kolye kombinime ağır ve hoş bir hava kattı :) Bileklik ise sevgili babaannem ve büyükbabamdan mezuniyet hediyesi :) Her zaman, her şeyle kullanabileyim, aynı zamanda baloda da uyumlu olsun diye en incesini, en sadesini seçtim. Çok ama çok beğenerek aldım, benim için manevi değeri çok büyük :)


 Bu arada makyajımı da fotoğraflamayı ihmal etmedim. Evde kendi yaptığım makyajım işte bu şekildeydi. Göz pınarlarından itibaren dore, pembe ve kahve-siyah renkleri kullanarak herşeyimle oldukça uyumlu olduğunu düşündüğüm makyajımı takma kirpiklerle tamamladım. Ruj olaraksa elbisemle birebir aynı renkte olan Essence dudak kalemlerinden 15 Honey Berry rengini kullandım. O kadar yumuşak yapılı ve en önemlisi o kadar kalıcı ki! Essence Lipliner'lar ile ilgili bir yazı en ısa zamanda gelecek.


Ensemdeki minik topuzum ise o geceye dair tek moral bozukluğum oldu. Sadece 10 dakikada özensizce yapıldı, yapım aşamasında hiç sprey sıkmadığı için en sonunda tüm kutuyu kafama boşaltan kuaför, saçımı yapış yapış pamuk şekeri kıvamına getirdi. Yandan güzel gözükmesine rağmen arkadan yolunmuş, keçeleşmiş, kuş yuvası gibi bir görüntüsü vardı. Ayrıca krepe yapmadan kafama yapıştırdı. Tüm bunlara rağmen çevremdekiler tarafından beğenilince az da olsa moralim düzeldi :)

İşte bu şekilde üniversite hayatımın en özel gecesi geçti gitti... Geriye bir sürü güzel anı ve yüzlerce mükemmel fotoğraf kaldı :) Balo yemeğinden sonra gece kulübüne geçerken elbise ve ayakkabılarımı değiştirdim, siyah mini bir elbise ve rahatça dans edebileceğim düz taban taşlı sandaletler giydim. Fakat o halimle doğru dürüst bir fotoğraf olmadığı için buraya koyma gereksinimi duymadım :) Bu gecede benimle birlikte olan dostlarım ve son 4 yılımı mükemmel kılan biricik aşkıma buradan öpücüklerimi de ileteyim :)

Umarım beğenmişsinizdir, hoşçakalın!




1 yorum:

  1. Merhaba çok guzel olmussun elbisen sanki senin için yapılmış gibi ayakkabı ve çantayı çokkkk beğendim çok zevklisin makyajini kendin nasıl bu kadar güzel yapabildin bravo uzman ellerde yapılmış gibi bir kaç dersin olsada mezun sayılırsın umarım derslerini geçersin bu günlerinin keyfini cıkar başarılar dilerim.

    YanıtlaSil