Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

30 Haziran 2015

Physicians Formula Happy Booster Allık / Rose

Herkese merhaba!

Blogumun bugünkü konuğu; ilk gördüğüm andan beri bayıldığım şirin mi şirin, aynı zamanda temiz içerikli harika bir allık, Physicians Formula Happy Booster allıklardan Rose rengi :)


Öncelikle markanın romantik hikayesinden bahsetmek istiyorum. Physicians Formula; bir alerji uzmanı olan Dr. Frank Crandall'in eşi için yarattığı eşsiz bir kozmetik markasıdır. Dr. Crandall cildi fazlasıyla hassas olan karısının kozmetik ürün seçiminde zorlanması ve ürün açısından sıkıntılar yaşaması sonucunda kendi markasını yaratmaya karar vermiş ve bunun sonucunda dünyaca ünlü dev marka Physicians Formula doğmuş. Mineral makyajda öncü haline gelen markanın ürünleri; kozmetikte en çok bilinen 132 zararlı kimyasalın hiçbirini içermiyor, ayrıca parfüm, paraben, PABA gibi zararlılar ihtiva etmiyor.



Ürün; göz alıcı pembiş ambalajı ve kabartılmış kalpleriyle görür görmez insanda alma isteği uyandırmıyor mu sizce de? İtiraf ediyorum ki ilk başta sadece görüntüsüne vuruldum! Fakat biraz araştırdığımda, gerek kuruluş hikayesi, gerek kalitesi, gerekse tertemiz içeriği beni daha da etkiledi. Ve o an her makyajseverin çekmecesinde bulunması gereken bir ürün olduğunu düşündüm. Ancak satın almanın tek sebebi bu değil tabii ki, çekmecemde hiç pembe tonlarda bir allık olmadığını farketmem de bir etken. Allıklarım hep şeftali, bronz, mürdüm tonlarda olunca, bir de pembe olsun, olmuşken de Happy Booster olsun dedim :)



Şunun güzelliğine bakar mısınız? Sadece bakmak bile insana mutluluk vermeye yetiyor, ki zaten mutluluk hissi yaratması için kokusunda menekşe özleri kullanılmış. Ama ne yalan söyleyeyim, ben hiç bir koku alamadım, yani bendeki ürün tamamen kokusuz ve bence bu iyi birşey. Birkaç değişik renk tonundaki kalpçikler; ultra yumuşak yapısı ve aydınlık görünümü ile yanaklara canlı ve sağlıklı bir görünüm kazandırmayı amaçlıyor, nitekim de aynen öyle oluyor; sanki utanmışsınız da yanaklarınız pembeleşmiş gibi doğal mı doğal bir görünüm yaratıyor. 

Ayrıca yapısındaki simden ziyade multi yansıtıcı inciler kullandıkça silinmiyor, yani ürünün sadece üst tabakasında değil tamamında bulunuyor ve yumuşak bir yanardönerlikle birlikte hafif glowy bir bitiş sağlıyor. 



Şirin kalpçiklerin altından bir de aynayla fırça çıkıyor, yani yanınızda taşımak için ideal. Fırçayı ilk başta pek te işlevsel bulmamıştım ancak yanımda allık fırçam olmadığı zamanlarda gayet te iyi iş çıkardığını farkettim. Bu arada allığın tozutma problemi yok denecek kadar az ve pigmentasyonu tam ayarında, yoğunluğunu istediğiniz kadar ayarlayabilirsiniz, öyle fırçayı değdirdiğiniz anda sizi tüp patlamışçasına bir görüntüye ulaştıran allıklardan değil.



Kalıcılığı da benden geçer not aldı. İlk sürdüğüm andaki gibi olmasa da, akşam eve gelip makyajımı silerken pamukta fazlaca pembelik görmek beni mutlu ediyor, başka allıklar gibi tamamen uçup gitmediğini söyleyebilirim.


Bu da yanağımdaki duruşu, sizce de çok doğal, çok tatlı değil mi? Demem odur ki ben bu allığa bayıldım! İyi ki almışım dediğim, 7 gram olduğu da düşünülürse verilen parayı hakkettiğini düşündüğüm ender ürünlerden biri oldu benim için. Ürünü eczanelerden veya online olarak satın alabilirsiniz, ben civardaki eczanelere sorduğumda 70 liranın altında fiyat alamadım, ancak birçok sitede indirim zamanlarında 35 liraya kadar indiğini biliyorum. Ve ben dogalecza.com sitesinden 42 tl gibi bir fiyata aldım, o an en uygun fiyat bu sitedeydi, fakat kargosu biraz sorunluydu, bir haftada elime ulaştı, bilginize. 

Bu arada Happy Booster allıkların Natural ve Warm olmak üzere iki çeşidi daha var, bu bilgiyi de ekledikten sonra yazıma son vereyim.

Hoşçakalın!




12 yorum:

  1. ne zamandır aklımdaydı bu allık yanağında duruşuda harika olmuş alınacaklar listeme eklendi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklındaysa kesinlikle almalısın, gerçekten dış görüntüsü kadar duruşu ve içeriği de güzel :)

      Sil
  2. Ayy çok tatlı bu allık yaa <3 Çok da yakışmış sana:-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di miii çok şirin :) teşekkürlerrr :)

      Sil
  3. ben de bunun pudrasını almıştım ama allık olarak da kullanılabilir yani...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet pudrasında da hafifçe renkler vardı sanırım, tüm ürünleri ayrı güzel :)

      Sil
  4. Harika bir ürüne benziyor :) Paylaşım için teşekkürler bu arada bloğunuzu takipteyim ben de beklerim :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek okuduğunuz için ben teşekkür ederim :) Tabii ki uğrarım :)

      Sil
  5. Merhaba blogunuzu takibe başladım.
    Ben de bloguma beklerim :)
    guzellikdenizi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz :) Tabii ki uğrarım :)

      Sil
  6. Ama bu çok şekerr ya, rengide çok güzelmiş

    YanıtlaSil