Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

28 Haziran 2015

Son Alışverişler #22 | Nike/Colin's/Gratis/Addax/Waikiki/Koton

Herkese merhaba!

Çoook yoğun bir okul döneminden, uzun bir kıştan, bolca stresten sonra çıktığım 10 günlük tatilimden dün akşam döndüm. Instagram hesabımı takip edenler bilir, yurtdışı alışverişlerimle ilgili bir yazı da gelecek, ama önce son zamanlarda yapmış olup ta bir türlü yayınlamaya fırsat bulamadığım son alışverişler yazım gelsin :)



Öncelikle bu yıla dair wishlist'imdeki parçalardan biri olan Nike Airmax alışverişimle başlayayım. Annemle babamın bana doğum günü hediyesi olarak almak üzere niyetlendikleri bu cicilerin numarasını haftalar boyu aradım! Rengi önemli değildi çünkü genel olarak kaba ve aşırı spor modelini çok beğeniyordum. Ve özellikle ilk okuldan beri her türlü spor ayakkabı alışverişimi yaptığım Koray Spor'dan almak istiyordum, çünkü hem çok güzel indirimler yapıyorlar, hem taksit yapıyorlar, hem de internetten almak yerine ayağımda deneyerek içime sinerek almış oluyorum. Ben de yine öyle yaptım, defalarca gittim, ya numaram yoktu, ya koyu renklerde vardı... En sonunda birkaç modelde numaramı yakaladım! Ve arkadaşlarla oy birliği sonucu hem yaz hem kış kullanabileceğim bu klasik renkte karar kıldık! 270 liradan 240 liraya indirdiler, 8 de taksit yaptılar :D Çok severek giyiyorum, inanılmaz rahat!



Bir diğer alışverişim ise balom içindi; elbisem, ayakkabılarım ve çantam hakkındaki ayrıntıları bir önceki "Mezuniyet Balosu" isimli postta yayınlamıştım, hatırlamak için TIK TIK :)



Bunlar da son zamanlarda yapmış olduğum takı alışverişlerim. Sol üstteki altın renkli tasma kolyeyi Koton'dan aldım, 26 tl, mezuniyet balom için straplez elbisemin üzerine büyük, taşlı ve gösterişli bir kolye düşünüyordum ama aklımdakine benzer birşey bulamayınca bunda karar kıldım, sonradan çok sevdim, bence daha ağır durdu kıyafetimin üstünde :) Hemen yanındaki etnik tarzdaki kolyeyi ise beyaz ve açık yakalı tişörtlerimle kombinlemek üzere çok severek aldım, Addax'tan, 20 tl.

Bileklikler ise sosyete pazarından, Roma rakamlı olan 20, diğerleri 10'ar tl. Bu yaz böyle taşlı, ışıl ışıl ve büyük bileklikler çok dikkatimi çekiyor :) Ve son olarak küpelerim yine sosyete pazarından, 3 çifti 5 lira ama inanılmaz güzel parlıyor, uzun süredir de kullanıyorum henüz kararmadı, hatta anneannem altın sandı :D 



Bu da minik bir Gratis-Kağan çıkartması. Şampuanım ve kampanyalı deodorantım Kağan'dan, deo ve duş jeli birlikte 9 liraydı, tek başına deodorant almaktansa kampanyadan yararlandım. Essence french manikür bantları ve takma kirpik ise Gratis'ten balo içindi, kirpikler Andrea 21 numara ve 7,5 tl idi, ilk defa takma kirpik kullanacağım için ucuz birşey olsun istedim, sonra beceremezsem atarsam filan diye. Biraz yapay gibi geldi gözüme ama inanılmaz güzel durdu, arkadaşlarım takma olduğunu anlayamadılar, kirpiklerin ne kdr güzel olmuş diye bayıldılar :D



Bu da birkaç gün arayla yaptığım bir diğer Gratis alışverişim. Le Petit Marseiliais ürünleri birden piyasaya bomba gibi düştü, ben de bu miss kokulu duş jelini kampanyalı yakalamışken denemek istedim. İkili şekilde 8 liraydı. Brulee'ye de daha fazla dayanamadım, bulmuşken onu da sepete attım, aynı renkten far paletlerimde var olsa da makyaj çantamda bulunması gerektiğini düşündüm. Kirpikler ise çok beğenilince arkadaşım da sipariş etti, ona da aldım aynısından :)



Yine uzun süre önce yapmış olduğum bir minik alışveriş daha. Morfose Shake It! köpüğü çok sevince, biten saç serumum yerine işte bu kremsi süt bakımı aldım. Ben Morfose ürünlerini Fomara'daki Alpeda kuaför toptancısından alıyorum ve gerçekten fiyatı çok uygun, internet sitelerinde 60 liraya kadar görmüştüm ama Alpeda'dan köpüğü 17, bu bakım kremini ise 12 tl civarı bir fiyata aldım. Uzun  zamandır kullanıyorum, yazısını bugün yarın yazarım. Baby Lips'lerin ülkemize yeni gelen Electro serisinden ise her zamanki gibi en koyu tonu olan Berry Bomb rengini aldım ama pişman oldum, güzelliğine güzel ama bu tonda çok lip balmım vardı, keşke Oh Orange isimli turuncuyu alsaydım :) 



Ve yine sezon sonu indirimlerinden yararlanarak çok uyguna aldığım bir parça daha! Colins'te beğendiğim bu pudra rengi deri ceket 130 liradan 39 liraya inmişti, benim de serin yaz akşamlarında giymek için bu tarz pastel tonlu bir cekette gözüm vardı, çok iyi denk geldi :) 



Yine Gratis'ten değişik zamanlarda ara ara almış olduğum Essence kalemler. Gerek göz, gerekse dudak kalemlerine bayılıyorum, bu fiyata bu performans gerçekten çok iyi. Detaylı yazıları için swatch'lar hazır, en kısa sürede her biri blogta yerini alacak.



Bunlar da son zamanlarda yapmış olduğum ufak tefek kıyafet alışverişlerim. Sol üstteki Waikiki'den, yanındaki beyaz v yakalı basic tişört ve onun altındaki beyaz delikli hırka Addax'tan, diğerleri ise sosyete pazarından :)



Son olarak yine sosyete pazarından gayet uygun fiyata aldığım halde orjinalini aratmayan spor taytımla yazıma son veriyorum. Uzun zamandır kendimi motive etmek amacıyla birkaç spor tayt almak istiyor, fakat 90-100 liradan aşağı olmayan fiyatlar nedeniyle pek te yanaşmıyordum. Düzenli spor yapan biri olsam yine alırdım, ama kendimi biliyorum, gerek yoktu o kadar para vermeye. Pazardan 20 liraya aldığım bu tayt ise her detayı ile orjinalinin birebir aynısı, gayet memnunum. Birkaç rengini daha almayı planlıyorum :)

Yine birikmiş bir alışveriş yazısının sonuna geldik, artık tatile girdiğime göre biriktirmeden, arayı açmadan sırada bekleyen yazılarım birbiri ardına gelecek, görüşmek üzere :)




6 yorum:

  1. v yaka beyaz tişörte bayıldım. bulabilsem 4-5 tane alacağım ama :( addax bana yakın nerede var acaba? hepsi çok güzel güle güle kullan. kirpiklerden bende almalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Addax'ın online satışı da var diye biliyorum, istersen bir bak :) Teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  2. musmutlu bir hafta geçirmek dileğiyle aldıkların çok güzel iyi günlerde kullan airmax ayakta çok şık duruyor ama ben rahat edemedim bir türlü :( beyaz tişörtlerini ekstra sevdim marseiliais duş jellerini merak ettim alıncaklar listeme ekliyim aldıklarının hepsi birbirinden güzel güzel mutlu günlerde kullan sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr, beğenmenize sevindim :) size de mutlu haftalar..

      Sil
  3. Çok güzel şeyler almışsın, özellikle tayta bayıldım. Nike Air Max 'ınla mutluluklar dilerim tatlım :) Kendilerine aşığım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, kendisi şu an benim de en favori ayakkabım olur :)

      Sil