Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

4 Temmuz 2015

Essence Dudak Kalemleri

Herkese merhaba!

Çok uzun zamandır yazmayı planladığım yazılarımdan birini daha nihayet yazabiliyorum; Essence Lipliner'lar! Bilmeyen, almayan, sevmeyen var mı?


Hayatım boyunca dudak kalemiyle dudaklarını çerçevelemiş insan değilim, koyu renkli rujlar da kullanmadığımdan hiç gerek duymadım. Fakat zamanında yumuşak yapılı birkaç dudak kalemi almıştım ruj olarak kullanmak niyetiyle, kullanmıştım da... Sonra şehrimize Gratis geldi, o çok övülen Essence Lipliner'ları da bi deneyeyim dedim. Ve resmen "Bunlar dudak kalemiyse ötekiler ne?" diye sordum kendi kendime! Böyle yumuşak bir yapı yok! Resmen dudakta kayıyorlar!


Bendeki renkler görselde de gördüğünüz gibi 15 Honey Berry, 12 Wish Me A Rose, 11 In The Nude, 06 Satin Mauve, 05 Soft Berry ve 04 Honey Bun. Şimdiye dek hiçbirisi çürük çıkmadı, yumuşacık yapılarına rağmen kalemtraşla sorunsuzca açılmaları benim için en önemli şeylerden biri. Ayrıca yine aşırı yumuşak yapılarına rağmen dudağıma uygularken kırılmaları gibi bir sorunla da karşılaşmadım. Uygularken altına lip balm sürmeme bile gerek kalmadan (tabii ki dudaklarınız kuru ve sorunlu değilse), gerçek anlamda ruj gibi dudakta kolayca kayıyorlar. Örtücülükleri harika. Hele kalıcılıkları! Balo gecemde elbisemle birebir uyumlu olan 15 Honey Berry dudağımda tek başına gecenin sonuna kadar kaldı, üstelik onlarca şey yiyip içmeme rağmen! Sadece dudağımın orta kısımları belli belirsiz silindiği için bir kez tazeledim. 


Dudaktaki duruşları ise bu şekilde. Favorilerim; Honey Berry başta olmak üzere Satin Mauve ve Wish Me A Rose. Honey Bun da sıklıkla kullandığım bir renk fakat diğer ikisi beni oldukça ölü gösteriyor, bu yüzden tek başlarına değil de başka rujların altına uyguluyorum. Essence dudak kalemlerin 3,75 liralık uygun fiyatlarına rağmen bu kadar başarılı olmalarını ve dudağı kurutmamalarını çok seviyorum ve geri kalan renklerini de en kısa zamanda almayı planlıyorum. 

Peki sizin favori Essence Lipliner'ınız hangisi :)

Sevgiler!





18 yorum:

  1. Selam tatlım, ben bir essence canavarı olarak kendime şimdi kızdım :) çünkü daha önce dudak kalemlerini hiç alıp kullanmadım, ve ben de senin gibi dudak kalemlerini ruj olarak tek başına kullanmayı çok severim, pratik ve bazen rujdan daha güzel bulurum, bu renklerin her birine ayrı bayıldım, ilk fırsatta alacağım ben de :) güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık :) bloga da beklerim... lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, mutlaka almalısını öyleyse :) teşekkür ederim bu arada, beğenmene sevindim :) blogta da sıkı takipçinim, öpücükler :)

      Sil
  2. Kesinlikle sevdiğim dudak kalemleri :) bende satin mauve rengi vardı bir süre ona takılı kalıp, sürekli kullanmıştım. Şimdi oldukça minik kaldı. Diğer renklerinide denemek istiyorum kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok güzel değil mi :) Bence de mutlaka denemelisin canımm :)

      Sil
  3. Honey Berry'e bayildim. Bende de Cute Pink rengi var kesinlikle bak derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi aklımda o var, bulduğum yerde alacağım :)

      Sil
  4. Ben Red Blush 'ı kullanıyorum, öneririm canım. Honey Berry de çok hoşmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızılarla pek aram yok ama özel günler için bakmak lazım, teşekkürler :)

      Sil
  5. Bende son alt sıra var ama hepsine bakmak gerekiyormuş. Harikalar!

    YanıtlaSil
  6. İlk iki renge bittim, kesinlikle almalıyım

    YanıtlaSil
  7. Hello!
    Beautiful colors!
    Kisses
    Néné
    http://miscelaneasssss.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi! Thank you! I will visit your blog :)

      Sil
  8. Merhaba! Essence in Honey Bun ı niye yok :( Hiçbir yerde görmedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulmak çok sıkıntı malesef, biçok kişiden bu konuda şikayet duyuyorum ama pes etmek yok aramaya devam :)

      Sil
  9. ben bursada yaşıyorum nereden alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'lerden, ancak Essence'in ülkemizden çekildiğiyle ilgili birşeyler hatırlıyorum, kalkmış olabilir piyasadan :/

      Sil