Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

10 Temmuz 2015

Essence I Love Extreme Volume Maskara

Herkese merhaba!

Haftanın son iş gününde, Essence tarafından gönderilen paketin son üyesiyle "Essence Haftası"nı bitiriyorum :) Bunu bayağı sevdim ben, önümüzdeki hafta da Pastel'den gelen ürünler için bir "Pastel Haftası" yapabilirim eğer swatch'larını yetiştirebilirsem :)


Bu ürünü Instagram'da bir arkadaşımın kirpiklerinde görüp çok beğenmiştim. İnanılmaz güzel duruyordu; tek tek ayrılmış, kalınlaşmış, uzamış, simsiyah kirpikler. Elimdeki maskaraları bitirdikten sonra almayı planlıyordum, hem de uygun fiyatlı, daha ne olsun? Ben bu şekilde düşünürken hediye gelen paketin içinden çıkması güzel bir süpriz oldu.


Elimde o an mevcut olan maskaraları bırakıp hemen denemeye başladım tabii ki. Fakat açar açmaz karşılaştığım bu görüntü malesef beni hayal kırıklığına uğrattı. Maskara konusunda inanılmaz şanssızım, gerek gelen hediyeler, gerekse kendi aldıklarım hep ama hep bu şekilde çıkıyor; süzme kısmı sorunlu bir şekilde. Dolayısıyla iyi süzülemiyor ve bütün ürün fırçaya geliyor, bu şekilde bulamaç gibi bir fırçayla kirpiklerime uygulamaya çalıştığımda da görüntüyü tahmin edersiniz! Her ne kadar defalarca fırçasını tekrar sokup çıkarsam da, süzmeye çalışsam da malesef bir türlü yeteri miktarda ürün alamadım ambalajının içinden, bir de yeni açılmış maskaraların o sıvı kıvamı da eklenince iyice kullanılmaz bir ürün oldu benim için. Ben de haftalardır bekletiyorum çekmecemde biraz kıvamının katılaşmasını, ara ara sürmeyi deniyorum ama yine aynı; koskoca siyah bir bulamaçla birbirlerine aşırı derecede yapışmış kirpikler, tüm alt ve üst göz kapağıma bulaşmış bir maskara...


En sonunda bu sabah fotoğraflarını çekmek için gözüme uyguladığımda birazcık kıvamının oturduğunu, eskisi gibi bulamaç şeklinde fırçaya gelmediğini gördüm, hiç değilse sürülebilecek vaziyetteydi. Kirpiklerimdeki duruşu ise bu şekilde. Ne yazık ki Instagram'daki arkadaşımda durduğu gibi durmadı bende, belki de benim uygulama şeklimden... Tek tek ayırmasını, uzatma etkisini sevdim, günlük olarak okul makyajımda rahatlıkla kullanabileceğim türden. Fakat pek te hacim verdiğini söyleyemeyeceğim malesef, kirpiklerim hala zayıf ve cılız görünmeye devam ediyor. Ayrıca ikinci katta hafif yapışma yapmaya başladı gibi sanki, o yüzden daha fazla kat uygulamayı düşünmüyorum. 

Bir rimelden beklentiniz pek fazla değilse, uzatsın, belirginleştirsin yeter diyorsanız günlük olarak kullanabileceğiniz, uygun fiyatlı bir maskara. Fakat umarım sizinki benimkisi gibi sorunlu çıkmaz :) Neyse ki az biraz düzeldi de bundan sonra kullanabileceğim. Söyleyeceklerim şimdilik bu kadar.

Bu arada ürün 12 mL ve Gratis'lerde 11-13 tl civarında bulabilirsiniz.

Hoşçakalın!




3 yorum:

  1. bu maskara benimde uzun zamandır aklımdaydı alıp denemeyi düşünüyorum, bu yazıyla da beklentiyi çok yüksek tutmamak gerektiğini anlamış oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım, mükemmel değil ama yine de günlük olarak idare eder :)

      Sil
  2. Merhaba :)
    Türkiye'nin yeni alışveriş platformu buypasa.com çok yakında açılıyor. Kozmetik ürünlerinde inanılmaz indirimler sizi bekliyor. Ayrıntılı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil