Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

8 Temmuz 2015

Essence Sun Club Far Paleti / 01 South Beach

Herkese merhaba!

Blogumun bugünkü yazısı Essence'in tam yazlık, cıvıl cıvıl paletlerinden birisi olacak. Bu arada birkaç gündür Essence ile ilgili yazılar hazırlayınca farkettim ki ben bu markanın ürünlerini bayağı seviyorum, inanılmaz uygun fiyata gayet iyi iş çıkaran ürünler. 

Daha önce All About Nude paletini bayıla bayıla kullanan biri olarak, Gratis'e her gittiğimde Essence standında bana göz kırpan diğer paletlerini de elime alıp duruyor, fakat evdeki far paleti fazlalığından dolayı bir yenisini daha alarak israf yapmak istemiyordum. Sun Club far paletleri de onlardan biri. Paketin içinden çıkmasına en çok sevindiğim ürün oldu diyebilirim neredeyse.


Sun Club serisinde iki adet far paleti yer alıyor; 01 South Beach ve 02 Long Beach. Açıkçası Long Beach'in renklerini çok daha fazla beğeniyorum çünkü her an kullanılabilecek doğal kahve ve toprak tonları içeriyor (TIK TIK). Bizlere gönderilen South Beach ise daha canlı mavilere, sarılara sahip ve kendi adıma bu renklerin pek te kullanışlı olacağını düşünmüyorum. Ama sağ yarısındaki 4 renge bayıldığımı söylemeliyim!


7,5 gramlık palet 8 renkten oluşuyor ve küçük kare şeklindeki farlar kullanılıp bitirilebilecek türden. Ambalajın kalitesi tartışılır fakat makyaj çantasında açılmadan, herhangi bir hasar görmeden Bulgaristan'a kadar gidip geldiyse benim gözümde sağlam denebilir. Ayrıca Essence'in bu far paletlerinin incecik, küçücük, kartvizit gibi her yere sığabilir olmasını çok sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Palette mevcut bulunan çift taraflı aplikatörün ise nerede olduğunu bile bilmiyorum şuan, o derece denemeye bile değer görmemişim. Fakat bu tarz sünger aplikatörler zor zamanlarda gayet iyi iş çıkarıyor aslında...


Renkleri şöyle iyice bir yakından göstermek istiyorum. Tamamı sedefli, birbirinden güzel 8 yazlık renk... Her ne kadar paletin sağ yarısı beni şiddetle çeken taraf olsa da, kıyafetime göre mavi tonları da değişik makyajlarda denemedim değil, gayet te güzel durdu. Hatta bir fotoğrafımda göz makyajıma bayılıp, daha sonra bu paletteki mavilerle yaptığımı hatırladım, kahverengi göze gayet yakıştığını söyleyebilirim yani :)


Renkleri kolumda swatch'larken biraz tersine iş yapmışım, sağ baştan başlayıp sola doğru gitmişim :) Her neyse, sonuç olarak far bazsız renkler bu şekilde. Parmağımla uygularken pigmentasyonlarını gayet iyi bulsam da (aşağıdaki su yeşili hariç), göz kapağıma uyguladığımda oldukça zayıf olduklarını farkettim. Renklerin (özellikle maviler dışındaki renklerin) belirgin olabilmesi için fırça değil de sünger şeklindeki aplikatör ile, birkaç kat üst üste uyguladım, ancak o şekilde sonuç alabildim. Ayrıca sağdaki mavilerin ve soldaki sarımtrak renklerin birbirine çok benzediğini, neredeyse aynı gibi göründüklerini siz de farketmişssinizdir. 

Bu arada farların yapısı gayet yumuşak ve tozutma problemi rahatsız edecek derecede değil. ŞURADA bahsettiğim All About Nude paletindeki renkler daha fazla tozutuyordu mesela. Kalıcılıkları ise far bazı ile birlikte oldukça fazla, saat saymadım ama öğlen yaptığım makyaj akşam eve geldiğimde bozulmadan duruyordu. 

Kısacası zayıf pigmentasyonu dışında sevdiğim ve sürekli kullandığım paletlerim arasında yerini aldı, mavileri değil ama dediğim gibi sağ yarısındaki 4 rengi oldukça fazla kullanıyorum. Essence'in bu paletlerinin 13-15 tl arası bir fiyatı var ve günlük kullanım için gayet uygunlar. 

Sanırım söyleyeceklerim bu kadar, hoşçakalın!





2 yorum:

  1. yaz için güzel bir palet bu hem de ekonomik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, ben de çok uygun buldum yaz için :)

      Sil