Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

7 Temmuz 2015

Essence XXXL Shine Lipgloss / 021 Red Blossom

Merhabalar!

Haftanın ikinci gününde sırayı lipgloss'a verdim. Paketten çıktığında bu kadar canlı ve parlak bir kırmızıyı kullanabileceğim hakkında süpheliydim, ama yaz akşamları için güzel olabileceğini düşündüm ve birkaç kez kullandım.


Ürün 5 mL, gayet sağlam kapanan kapağa ve ambalaja sahip, standart bir lip gloss. XXXL Longlasting serisindeki mat gloss'ları bayılarak kullanan birisi olarak görür görmez bu ürünü de seveceğimi düşündüm.


Öncelikle şu şekilde yakından fotoğrafını eklemek istiyorum ki içindeki büyük büyük simleri görebilin. Pembe/altın tonlardaki bu simler; sedeften, pırıltıdan öte, bariz "Ben buradayım!" diye bağırıyor. Beni rahatsız etmedi, zira sime ışıltıya aşık biriyim, fakat sevmeyenler olacaktır.


İnce ve uzun aplikatörü gayet kolay uygulama sağlıyor, bu tarz aplikatörleri seviyorum. Ayrıca açar açmaz burnunuza çilekli şurup tarzında tatlı mı tatlı bir koku geliyor. Zaten dudağa sürülen şeylerin kötü kokmasını anlayamıyorum!


Bileğime sürdüğümde renginin ambalajında göründüğünün aksine kıpkırmızı değil de hafif turuncuya kaçan parlak ve canlı bir narçiçeği olduğunu farkettim. Bu da ürünü benim için daha da kullanılabilir kıldı. Yapısı ne yoğun, ne de akıcı, tam ortası, fakat dikkat ederseniz bileğimdeki çizgilere sızdığını görebilirsiniz. Bu siz de "Ürün çok mu akışkan?" sorusunu yaratmasın, aslında aşağı yukarı standart bir lipgloss işte. Birazdan aşağıda göreceğiniz fotoğraftan da anlayacağınız üzere aynı sızıntı ve çizgilere dolma durumu dudakta da görülüyor malesef...


Her ne kadar çevresini flulaştırsam da dudak çizgisinden dışarı doğru sızıntılar yaptığını görebilirsiniz. Ayrıca dudak çizgilerine kıpkırmızı dolup kendisi pembe görünüyor, tabir-i caizse kanlı et gibi hiç te hoş olmayan bir görüntü oluşturuyor. Oysa ki parlaklığını çok sevmiştim, ben de bu görüntüyü biraz olsun hafifletebilmek için bolca sürerek kullandım. Yine de çizgilere doldu fakat mükemmel pigmentasyonu sayesinde çok dikkatli bakılmadıkça belli olmayacak şekilde. Yalnız o kadar bol sürünce akma riski artıyor, söyleyeyim :) Ve yine öyle bol keseden sürünce aynı ambalajında göründüğü gibi canlı bir kırmızı gibi görünüyor, fakat asla abartılı olmayacak şekilde :)

Bunun dışında yapış yapışlığı bir lipgloss'a göre olabilecek en az seviyede diyebilirim, ayrıca dudağımı kurutmayışını sevdim. Altına aynı tonlarda uygulayacağınız bir dudak kalemiyle hem bu damarlı görüntüye engel olabilir, hem de kenarlardan sızmasını bir nebze de olsa önleyebilirsiniz diye düşünmekteyim, ancak denemedim :) Herşeye rağmen bolca uyguladığımda o uzaktan ıslak ve capcanlı görüntüsünü çok sevdim. Kesinlikle yaz akşamları için ideal!


Bu arada kendime yakıştırdığım nadir kırmızılardan, söylemeden geçemeyeceğim!

Hoşçakalın :)



6 yorum:

  1. be bu glossları beğeniyorum ışıl ışıl duruyorlar..

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş, dudaklarına da çok yakışmış. Simli olmasaydı kesinlikle alırdım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm, kesinlikle harika bir renk. Ben simi severim de keşke bu şekilde damarlı görünüm yaratmasaydı diyorum ben de :)

      Sil