Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

21 Temmuz 2015

MAC Kinda Sexy Lipstick

Herkese merhaba!

Bu yazıyı kaç kişi açıp ta okur bilmiyorum, malum almak için de yazmak için de çok geç kaldığım bir ürün. Uzuuun, çok uzun zamandır almakla almamak arasında kaldığım MAC Kinda Sexy ruju, hakkındaki övgülere ve yorumlara dayanamayarak en sonunda almış bulunmaktayım. Hemen hemen herkesin bilmem kaçıncısını bitirdiği, istisnasız her güzellik blogger'ının blogunda defalarca yer verdiği bu güzelliği tabii ki blogumda yayınlayacaktım, aksi düşünülemezdi :)


Öncelikle Türkiye çapındaki MAC mağazalarında en çok satılan renk olduğunu söylemeden geçmeyeyim. Malum; MAC deyince çoğumuzun aklına Kinda Sexy geliyor, şüphesiz markanın en meşhur üyesi. Bunda blogger ve vlogger'ların da çok büyük etkisi var kanımca.


Kinda Sexy; şeftali/açık kahve alt tonlu harika bir nude. İstisnasız her makyaja yakışan, her bayanın makyaj çekmecesinde bulunması gereken bir ton. Biliyorsunuz ki nude tonlar zordur, kişiden kişiye çok farklılık gösterebilir. Dudakları mezardan çıkmışcasına soluk, yüzüyle aynı renk olan ben; Kinda Sexy hakkında kendime en çok yakıştırdığım nude ruj diyebilirim. Ki normalde bu şekilde kahverengilik barındıran rujlar beni ölü gibi gösterir. Ama bu farklı.



Kendisi MAC'in matte rujlarından. Oldukça mat bir yapısı var, ama sürümü oldukça yumuşak ve kremsi. Dudaklarınız aşırı derecede kuru ve sorunlu değilse problem olmayacaktır, dudak sorunlarını gün gibi ortaya çıkaran rujlardan değil. Dudakları asla kurutmuyor, aksine dudağımda olduğu sürece gayet esnek bir his yaratıyor. Dediğim gibi benim için en önemlisi hiçbir nude rujun yakışmadığı solgun dudaklarıma yakışması ve her renk makyajla inanılmaz uyumlu olması. Aldığım günden beri koyu göz makyajımı da, hafif göz makyajımı da bu rujla tamamlar oldum. 



Oldukça pigmentli ve örtücü, mis kokulu bir ruj. Kalıcılığı da gayet iyi, sanırım mat yapısıyla da alakalı. Birşeyler yiyip içmediğim sürece birkaç saat yerinde duruyor. Ayrıca çizgilere dolması gibi bir sorunla da karşılaşmadım.

Ve ayrıca bilmeyeniniz yoktur ama yine de söyleyeyim; Emily 211 numaralı dudak kalemiyle birebir aynı! Birkaç liralık Emily dudak kalemleri fiyat/performans açısından çok çok iyi, yumuşacık yapısı ve kolay sürümü ile 211 numarası bu ruja muadil. Eğer Kinda Sexy'yi beğeniyor fakat o kadar para vermeyi anlamsız buluyorsanız rahatlıkla önerebilirim. Ya da benim gibi dudak çizginiz fazla belirgin değilse ve bu ruju daha kusursuz uygulamak için dudak kalemine ihtiyaç duyuyorsanız, aradığınız kesinlikle Emily 211.



Kolumdaki swatch'ta hangisi ruj hangisi kalem şuan ayırt edemiyorum ama sanırım üstteki Kinda Sexy ve alttaki Emily 211. Nasıl da benziyorlar değil mi?



Son olarak ikisinin birlikte dudağıma uygulanmış halini görüyorsunuz. Sizce de dudakları ölü gibi göstermekten uzak, tam ayarında bir nude değil mi? Ben bayıldım ve kesinlikle en favori rujum! Üstelik yaz/kış, gece/gündüz kullanılabilecek joker bir ton olması da cabası!

Bu ürünü MAC mağazalarından 55 liraya satın alabilir, veya maccosmetics.com 'dan sipariş verebilirsiniz. 


Hoşçakalın!




9 yorum:

  1. ben okudum :))))
    ruj hakkında bir kaç bir şey yazmam gerekirse ; güzel bir renk kullanışlı ama benim rengim değil maalesef , kırmızıdır benim tercihim . ama size çok yakışmış , iyi günde kullanın ... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett tenden tene çok farklı durabiliyor malesef, bende kırmızıyı hiç kullanamam oysa :) beğenmenize sevindim, okuduğunuz için ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  2. Fiyatı biraz yüksek olsa da benim gibi uzun süre kullananlar için denemeye değer gibi. Lakin rengi çok beğendim. Size de çok yakismis ayrıca. İyi günlerde kullanın. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatı bayağı yüksek hele ki benim gibi öğrenciler için :) ama çok merak ettiğim çok beğendiğim bir renkti, bir kerelik kıydım :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Ben sonunda aldım ve evet gerçekten çok güzel ama bana biraz kuru gibi geldi.Pek dudak kalemi kullanmayı sevmem ama belki kuruluğunu alır diye yazıda bahsettiğiniz kalemi de almayı düşünüyorum.Hem belki daha iyi durur.Favori ürün olmayı sonuna kadar hak ediyor bence. :)

      Sil
  3. herkes çok övüyor ben almadım ama dupe gösterilen wetnwild bare it all kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bayağı muadili varmış, eğer birebir aynılarsa ben de bir daha almam diye düşünüyorum :)

      Sil
  4. almayı düşünüyordum ama tutuyorum kendimi hep.senin bu yazını okuyunca hadi bi koşu gidip alayım dedim kendime sonra zor frenledim kendimi :) senin tenine de çok yakışmış ama güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun süre frenlemiştim ama bi gün gaza gelip aldım :D Teşekkür ederimmm :)

      Sil