Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Temmuz 2015

MateFit Turkey Metabolizma Hızlandırıcı ve Detoks Çayı

Herkese merhaba!

Hatırlayacağınız üzere yaklaşık bir buçuk ay önce kadar birçok blogger arkadaşımla birlikte MateFit Türkiye ekibinden güzel bir paket aldık. 


Pakedin içeriği bu şekildeydi; 14 günlük kullanım için hazırlanmış metabolizma hızlandırıcı gündüz çayı, detoks etkili gece çayı ve rahatça hazırlayıp gerektiği takdirde yanımızda taşıyabilmemiz için pembe renkli tatlı mı tatlı bir shaker.

Ürünle ilgili deneyimlerime geçmeden önce hakkında biraz bilgi vermek istiyorum, nedir bu MateFit?

Ülkemize geçtiğimiz Mayıs ayında giriş yapan, dünya çapında milyonlarca kullanıcıyla birlikte birçok ülkede bir trend haline gelen, Nicki Minaj, Britney Spears gibi dünya starlarının da kullandığı ve hatta kliplerinde bile yer verdiği, TC Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı onaylı, birçok sertifikaya sahip %100 bitkisel bir metabolizma düzenleyicisi diyebiliriz. Dikkatinizi çekerim; zayıflama çayı demiyorum, MateFit 14 günlük kürün içinde sabah-öğlen içmeniz için 28 adet metabolizma hızlandırıcı çay ve gece yatmadan önce toksinlerinizden kurtulup rahat bir uyku çekmeniz için 14 adet detoks çayı içeriyor. 


Gündüz kullanım için olan portakal aromalı metabolizma hızlandırıcı çay, sabah-öğlen yemeklerden  yaklaşık 20-30 dakika sonra, limon aromalı detoks çayıysa gece yatmadan yaklaşık yarım saat önce tüketiliyor. Kaynatmadan hafifçe ısıttığınız 225 mL suya bir süzen poşet ekleyip gündüz çayının yaklaşık 6 dk, gece çayının da 10 dk demlenmesini bekledikten sonra afiyetle içiyorsunuz. Bu arada gıda ürünlerinin üzerinde yer alan değişik değişik mL oranlarına çok sinir olurdum, hele ki mutfağınıza ölçü kabı almayı reddedip herşeyi göz kararı halleden bir anneniz varsa sizin için miktarları ayarlamak bir işkence olabilir, ancak ölçekli shaker sayesinde bu çayı tam tarifine göre hazırlamak çok basit!


Öncelikle gündüz çayının ayrıntılarından bahsedeyim. İçeriğinde çok değerli bir bitki olan Mate, akdiken, cehre, tarçın, papatya, chitosan, L-carnitine ve ayrıca melekotu kökü tozu yer alıyor, hiçbir yabancı madde içermiyor. Daha önce denemiş olduğum "zayıflama" çaylarının aksine boğazını yakan aşırı baharatlı tatdan eser yok, gayet içilebilir ve lezzetli bir bitki çayı. Düzenli kullanıldığında bu zengin antioksidan içeriği sayesinde metabolizmanızı düzenlemeye yardımcı oluyor, enerjinizi artırıyor, kan akışınızı kuvvetlendiriyor ve kuvvetli bir bağışıklık sistemi sağlıyor. Günde yaklaşık 2 litre su tüketimi ve 20 dakika kadar da egzersizle desteklediğinizde sağlıklı bir şekilde kilo vermeye başlayacağınızı, en güzeli de metabolizmayı düzenleyeceği için kullanımı bıraktıktan sonra verdiğiniz kiloları kolay kolay geri almayacağınızı vaad ediyor. İddialı!


Gece çayı ise yine Mate başta olmak üzere biberiye, funda, akdiken, guarana, kırkkilit otu, civan perçemi, karahindiba kökü ve sinameki yaprağı tozu içeriyor. Tüm bunlar sayesinde vücutta yer alan sağlıksız bakterilere karşı savaşıyor. Geceleri yatmadan önce içtiğinizde detoks etkisinin yanı sıra içeriğindeki nane ve biberiye yaprağı sayesinde rahat bir uyku çekmenizi de sağlıyor. Tatları arasında pek te fark yok gibi geldi bana. 

Çayları düzenli olarak tükettiğinizde sağlıklı bir sindirim sisteminin, sağlıklı kalın bağırsak hareketlerinin etkisi hemen hissediliyor. Bebekliğimden beri bağırsak tembelliği çeken biri olarak oldukça faydasını gördüm. Açık konuşmak gerekirse, en az 3-4 gün hatta bazen haftada bir lavaboya uğrayan ben, bu çayı tüketmeye başladığımdan beri sindirimimin düzene girdiğini, hergün düzenli bir şekilde bağırsaklarımın çalıştığını gördüm. Tabii ki bu tartıya da yansıdı, şişkinliğim bitti gitti. Araya giren tatilim sebebiyle çayların sonuna gelecek kadar düzenli kullanmadım, bu yüzden ahım şahım kilolar vermedim ancak yine de hafiflediğimi ve daha iyi göründüğümü farkettim, üstelik spora hiç vakit ayıramadığım halde! Eminim ki sporla birlikte etkisi çok daha farkedilir olacaktır. Ve şimdi birkaç günlük kalan çaylarımı tekrar içmeye başladım, bu kez sporla destekleyeceğim. Uzun lafın kısası, körü körüne zayıflatma iddiası olmadan, sağlıklı bir şekilde metabolizmayı düzenleyen bu çayı ben çok sevdim ve başarılı buldum.


Bu da yaklaşık bir haftalık kullanımdan sonra Instagram hesabıma eklediğim bir fotoğraf. Bacak çevrem eskiye nazaran biraz daha toplanmış bir halde ve karnım kesinlikle daha düz.

Bu arada gerekli uyarıları yapmadan geçmeyeyim; evet ürün %100 bitkisel, yan etkisiz, Bakanlıklardan onaylı ve 100 hasta üzerinde 1 yıllık bir testten geçmiş, fakat kronik hastalığı olanlar yine de doktorlarına danışmadan tüketmemeli. Ayrıca çayların içeriğindeki herhangi bir bitkiye alerjisi olanların da dikkatli olması öneriliyor. Bu arada bazı kişilerde kullanımın ilk günlerinde ishale sebebiyet verdiğini okudum, bende o şekilde bir etki yaratmadığı ve hatta vücudumu gayet düzenli bir rutine soktuğu için yorum yapamayacağım. Bittiği zaman ihtiyaç dahilinde tekrar alabilirim diye düşünüyorum.

MateFit Türkiye ürünlerine ŞURAYA tıklayarak ulaşabilir, bilgi sahibi olabilir, sipariş verebilirsiniz. Hepinize sağlıklı ve fit günler dilerim :)

Hoşçakalın!





6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. rica ederim ben teşekkür ederim okuduğunuz için :)

      Sil
  2. Gece ve gündüz çayı olartak ayırmaları çok iyi olmuş çünkü ben gündüz çayını gece içince uyuyamıyorum. Deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de gayet iyi düşünülmüş, umarım etkisini görürsünüz :)

      Sil
  3. bende mi denesem acaba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce denediklerim arasında en memnun kaldığım diyebilirim, eğer niyetiniz varsa deneyin bence de :)

      Sil