Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

22 Temmuz 2015

Maybelline Baby Lips Electro / Berry Bomb

Herkese merhaba!

Hep uzaktan baktığımız, eşe dosta tembihlediğimiz Baby Lips'lerin geçen yıl ülkemize gelmesinin ardından Electro serisi de geç kalmadan raflarda yerini aldı. Mor, sarı, turuncu, cırt pembe gibi canlı renklerden oluşan seride benim tercihim yine her zamanki gibi en koyu renk olan Berry Bomb isimli mor renk oldu.


İlk bakışta diğer Baby Lips'lerden tek farkı siyah ambalajı ve "electro" ismine yaraşır şekilde canlı ve cırt renkleri. 


Arkasını çevirdiğimizde tek fark olarak 'Dudaklarda Dolgunluk Hissi' ibaresini görüyoruz. Bunun dışında geri kalan herşey diğer Baby Lips'lerin aynısı. 


Kapağını açtığınızda misss gibi, yoğun mu yoğun bir böğürtlenli sakız kokusu sarıyor etrafı. Bu şekilde mat ve koyu göründüğüne bakmayın, zira ben mosmor diye aldım ancak en nihayetinde bu bir lipbalm, ruj gibi bir pigmentasyonu filan yok. Dudaklarıma pembe/mor hafif bir renk verdi, birazdan fotoğrafını da göreceksiniz. Fakat nemlendirmesi diğer Baby Lips'ler gibi harika. Her ne kadar bana ilk serisinden biraz daha yağlı ve yoğun gibi gelse de, dudakta bir ağırlık yaratmıyor, rahatsızlık vermiyor, mis gibi meyve kokusuyla kuru ve çatlak dudakları anında esnetiyor, kuruluğu hiç belli etmiyor. Arkasında yazdığı gibi sürdüğüm andan itibaren daha pürüzsüz, daha güzel görünümlü, daha nemli dudaklar vaadini kesinlikle gerçekleştiriyor!


İşte sonuç. Tam yazlık, hafif bir renk veriyor, ancak ben yine de yağlı yapısından dolayı havalar biraz serinleyince kullanmayı tercih edeceğim sanırım. Yapış yapış olmayan, dudakta kayan, iyi nem veren, kusurların görünümünü en aza indiren, uygun fiyatlı bir ürün, ben sevdim. 8 saat nemlendirme vaadine gelince, malum o kadar saat dudağımda durması mümkün değil ama yine de iyi iş çıkardığını söyleyebilirim. Peki ya dudaklarda dolgunluk hissi? Açıkçası arkasını okuyana dek böyle bir etki hissetmedim, pek bir fark yok gibi.. Ancak sizce de verdiği görünüm gayet sağlıklı ve bakımlı değil mi?

İçerik olarak ise diğer Baby Lips'ler ile aynı, yalnız bu arkadaşın içinde ekstradan shea, bal ve E vitamini var.

Baby Lips'leri artık mahallemizin marketinde bile bulmak mümkün, ancak ben ilk geldiğinde Watsons'tan 6.90 liraya almıştım. Şimdi sıra Dr. Rescue serisinde, umarım onlar da bir an önce ülkemize gelir :) 

Sevgiler!





12 yorum:

  1. ben de seviyorum bunu tam yazlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, Baby Lips'ler iyi ki geldi :)

      Sil
  2. bir kaç çeşidini severek kullaniyorum bunu almamıştım rengi güzelmiş sendede çok hoş durmuş en kisa zamanda bunuda alip denicem sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, evet denemeye değer :)

      Sil
  3. Merhaba :) Blogunuzu takipteyim. Bana da beklerim nurundelidolublogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hoşgeldiniz :) tabii ki, en kısa zamanda uğrarım :)

      Sil
  4. Elimde çok fazla renkli dudak nemlendiricisi olduğu için yakın zamanda almayı düşünmüyorum ama çok güzel durmuş sende. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm, ben de sırf meraktan almıştım artık almasam iyi olur :)

      Sil
  5. Duruşuna bayıldım <3 elimde 2 adet ilk gelen seriden var ama bunun duruşu da şahaneymiş. Bakmak lazım^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle adının hakkını veriyor, tam olarak baby lips :))

      Sil
  6. ben bunu bitirdim bile çok güzel kokusuda öyle ama nemlendirmek dışında bi etkisini görmedim 8 saati geçtim dudağımda 1 saat bile kalmıyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de çok durmuyor hele 8 saat asla, ama bıraktığı yumuşak his bayağı idare ediyor :)

      Sil