Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

5 Temmuz 2015

PCO Sheep Placenta Whitening Mask

Herkese mutlu pazarlar!

Bugünkü postumu yayınlayıp yayınlamamak arasında kararsızdım aslında. Narecza.com tarafından denemem için gönderilen PCO koyun plasentasından beyazlatıcı/aydınlatıcı maskeyi denedim fakat tek kullanımda ne kadar etkisini görebilirim ve ne şekilde sizlere iletebilirim bu beni düşündürdü. Fakat yine de deneyimimi sizlerle paylaşmalıyım diye düşündüm.


Öncelikle ürün hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. "Koyun plasentası" sıklıkla duyduğum bir kavramdı, fakat denemeyi hiç düşünemiyordum. Ürün elime geçtikten sonraki yaptığım araştırmalarda okudum ki koyunlara hiçbir zarar verilmeksizin, doğumdan sonra alınan plasentalar kullanılıyormuş. Cildi rahatlatan aynı zamanda bakımını da yapan, yani birçok amaca yönelik bir maske olan PCO Aydınlatıcı Maske; anti aging etkisi ile genç, orta ve ileri yaşlarda kullanılabilen ve hem ev ortamında hem de tıbbi uygulamalarda çokça tercih edilen bir ürünmüş. Yorgun, hasar görmüş ciltlerde kullanılabildiği gibi sadece nem vermesi, sıkılaştırması ve aydınlatması için de kullanılabiliyormuş ve ayrıca kimyasal peeling, lazerle cilt yenileme gibi her türlü cilt bakımı işleminden sonra da başvurulan bir ürünmüş. 

Açıkçası ürün elime ulaştıktan sonra ilk endişem "Acaba kokuyor mu?" yönündeydi. Fakat paketi açtıktan sonra miss gibi koktu, hatta resmen parfüm gibiydi ve hemen arkasını döndürüp içeriğine baktığımda parfüm içerdiğini gördüm. Maskeyi temizlenmiş cildime yerleştirdim ve yaklaşık 25 dakika beklettikten sonra çıkardım, fakat durulamadım çünkü en az 6 saat yıkanmaması tavsiye ediliyor, bu yüzden ben de gece yatmadan önce yaptım. Maskenin serin serin cildimi ferahlattığını söylemeliyim, fakat aşırı derecede gözlerimi yaktı. O kadar ki gözlerimden yaşlar aktı, fakat kullanan başka kişiler bu tarz bir sorunla karşılaşmamışlar, sebebini anlayamadım...


Tabii ki tek kullanımda sonuç almam mümkün değil, maskenin etkisini tam anlamıyla gösterebilmesi için haftada 2 kez olmak üzere en az 3 ay kullanılması öneriliyor. Fakat anlık bakımlarda ciltteki yorgun ve renksiz görüntüyü alacağını, cildi canlandıracağını vaad ediyor. Ertesi sabah uyandığımda cildimdeki kızarıklık ve renk eşitsizliklerinin hafiflediğini, cildimin daha homojen ve aydınlık göründüğünü fark ettim. Tabii ki düzenli kullanmadıkça bu etki kalıcı olmayacaktır, fakat tek kullanım için iyi bir sonuç diyebilirim. Bunun dışında gözeneklerim ve diğer cilt problemlerime bir etkisini görmedim. Ayrıca birçok kişinin birkaç aylık düzenli kullanım sonucunda vaad ettiği etkileri gözlemlediğini ve fazlasıyla memnun kaldıklarını okudum. Yani eğer düşünüyorsanız denemeye değer bir ürün.

PCO Koyun Plasentası Aydınlatıcı Maske ve diğer PCO ürünlerine Narecza.com ve daha birçok siteden ulaşabilirsiniz, bu ürünün 12'li paket halinde fiyatı Narecza.com'da şuan 160 tl (incelemek için TIK TIK). Bense hem şuandaki öğrencilik durumum ve hem de içeriğindeki parfüm, paraben gibi maddeler sebebiyle şimdilik kullanmayı düşünmem. 

Merak ettiğiniz herşey için yorumlarınızı bekliyor olacağım, sevgiler!




7 yorum:

  1. Bende kullandım müşterilerime de tabiii uzun zaman kullanım iÇin sonuçlar çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyleymiş ben de internette bayağı olumlu yorumlar okudum, denenesi :)

      Sil
  2. Daha önce kullanıp, çok memnun kalmıştım. paketin içerisinde ldukça fazla sıvı kalıyor onuda devam eden süreçte değerlendirdim. Vaatlerini ciddi anlamda gerçekleştirdi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden işe yarıyor öyleyse, aklımda bulunsun :)

      Sil
  3. İlk defa duydum enteresan bir şey bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet pek alışılagelmiş birşey değil sanki :)

      Sil
  4. Throughout history, sheep placenta benefits are well known and has been used as a beauty and health supplement in China and Europe. However, not all sheep placenta products or supplements in the market are reliable. CellLabs CLASSaaNTA sheep placenta contains active growth factors, antioxidants, immunisation molecules, essential lipids, nucleic acids, silk amino acid, and hundreds of other components that speed up our body’s healing process, promotes cellular growth and slows down ageing. Read more at:
    http://kidbuxblog.com/great-deals-on-age-delaying-sheep-placenta-extract/

    YanıtlaSil