Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

30 Ağustos 2015

Essence XXXL Longlasting Lipgloss Matt Effect | Velvet Rose & Soft Nude

Herkese mutlu pazarlar!

Önümüzdeki iki hafta boyunca blog için iki tane yazı dizisi planım var, bir aksilik olmazsa... Fakat onlardan önce pazar günü boş geçmesin dedim ve aylardır sırasını bekleyen Essence mat lipgloss'ları bugün bloguma konuk etmek istedim :)


Mat ve kremsi lipgloss aşkımdan dolayı Gratis'te görür görmez 06 Soft Nude rengini almıştım, 11-12 tl civarında da uygun bir fiyatı vardı. Onu çok sevip devamlı kullanınca 05 Velvet Rose rengini de denemek istedim, zira görür görmez rengine vuruldum...


Öncelikle gloss'ların uzun ve sünger şeklindeki aplikatörleri çok hoşuma gitti, çok kullanışlı buldum. Gayet güzel uygulama sağlıyor. Bayıldığım bir diğer unsur kokuları, enfesss! Hayatımda böyle güzel, böyle tatlı ama aynı zamanda hafif bir ruj kokusu duymadım. Aynı zamanda çok ta lezzetli :) Sürümleri ve bu esnada verdikleri his harika, gerçekten de üstünde yazdığı gibi ipeksi ve yumuşacık. Bu özellikler her iki ürün için de aynı evet, ama tamamen farklı oldukları bir konu var ki o da yapıları... 


İşte duruşları... Yapıları dolayısıyla bir Lime Crime veya Sleek olmadığı aşikar, her ne kadar "lipgloss" denen şey kadar parlak ve ıslak olmasalar da tam anlamıyla mat ta değiller. Ama evet, oldukça kremsiler, fotoğrafta bu kadar parlamalarının sebebi rengini belli etmek için üst üste sürmüş olduğum için kurumamasıdır belki de... Yukarıda tek farkları yapıları demiştim, Soft Nude dudağımda gayet homojen dağılıp belirli ölçüde bir örtücülük sağlarken, bunu Velvet Rose için asla sağlayamıyorsunuz. Sanki yıllardır bir kenarda bekletilmiş te bozulmuş gibi bir hali var. Biraz seyreltik bir yapıda mı, yoksa pigmentsiz mi anlayabilmiş değilim, anca kesinlikle homojen bir sürüm elde edemiyorum. Bileğimdeki bu görüntüyü yakalayana dek te en az 5-6 kat üst üste sürmüşümdür. Ancak konuştuğumuz, dudaklarımızı bir şekilde oynattığımız için ya çizgilere doluyor, ya dağılıyor, ya kenarlarda birikiyor. Ayrıca bu tatlı pembe rengi benim dudaklarımda çok açık renkli, buz gibi bir uçuk pembeye dönüşüyor, mezardan çıkmış gibi görünüyorum...


İşte dudaktaki duruşları. Velvet Rose renginin (alttaki) dudak içlerinde ve kenarlarında nasıl birikme yaptığını görebilirsiniz, malesef bir kere bile kullanamadım. Fakat Soft Nude gerçekten her yönüyle çok sevdiğim, neredeyse bitirmek üzere olduğum bir gloss oldu benim için. Bitince tekrar alırım da. 

Kalıcılıkları hakkındaysa yorum yapamayacağım her zamanki gibi, ancak tabii ki de bir ruj kadar kalıcı değiller. Bir de benim gibi sürekli dudaklarınızı yalıyorsanız ikide bir tazelemek zorunda kalabilirsiniz :)

Siz kullandınız mı, diğer renkleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hoşçakalın!






3 yorum:

  1. renklerine bayıldım ama essence markasından 3 ürün alsam 2sinden hüsrana uğradığım için pek içim ısınmıyor :(

    YanıtlaSil
  2. Ben de matlık konusunda hayal kırıklığı yaşamıştım bunlarda.
    Ayrıca anlatımınızı çok beğendim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Mutlu haftalar essencenin lip glosslarını kullanmadım rengi güzel parlak olmaması güzel ancak birikme yapmasını sevmedim paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil