Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

28 Ağustos 2015

Gosh Velvet Touch Lipstick | 157 Precious

Çoook uzun bir aradan sonra herkese merhaba!

En son yayınımın üzerinden tam 1 ay geçmiş. Ağustos ayının gelmesiyle öyle yoğun bir okul-vize-final temposuna girdim ki, ancak çıkabildim... Bu süre içinde hiç ama hiç bir şey ile ilgilenemedim. Yazmayı, blogumla ilgilenmeyi deli gibi özledim! Ve şimdi yaklaşık 1 aylık tatile çıkıyorum, birikmiş yazılarımı birbiri ardına yayınlamak için booool bol zamanım var! :)

Bloga dönüşümü, yaz bitmeden bir an önce sizlerle paylaşmak istediğim, şeker mi şeker bir pembe ruj ile yapıyorum; Gosh Velvet Touch rujlardan 157 numaralı Precious.


Gosh ürünleri Gratis'lere yeni geldi sayılır biliyorsunuz.. Ben de belli başlı birkaç ürününü merak ediyor, fakat indirim zamanlarımda ihtiyaçlarıma öncelik verdiğim için sürekli es geçiyordum. Özellikle kalem farları ve allıklarımı dikkatimi çekiyordu ancak rujlarıyla hiç ilgilenmemiştim. Taa ki Itsmemyblog Şeyma'mın Instagram çekilişinden harika Too Faced Chocolate Bar'ı kazanana dek! Sevgili Şeyma çekiliş hediyemin yanına neler neler doldurmuştu, o zamanlar Instagram hesabımda paylaşmıştım :) Bu ruj da onlardan biriydi ve aralarında en ilgimi çekeniydi diyebilirim!



Öncelikle rujun kadifemsi mat siyah ambalajını ve "GOSH" yazısının tasarımını sevdiğimi söylemeliyim. Açtığımda ise her ne kadar fotoğrafta yansıtamasam da neredeyse neon diyebileceğim, canlı bir pembeyle karşılaştım. Çoğu kişi gibi ben de bu tonları daha çok yaz mevsiminde kullanmayı seviyorum, pembe çiçekli sandaletlerimle, uçuş uçuş elbiselerimle sıcak yaz günlerinde severek kullandım. Ayrıca bu tür canlı ve neon renklerin bronz tende çok daha güzel durduğu bir gerçek.



"Velvet Touch" şeklindeki isminden dolayı mat sandığım rujun; açtığımda hiç te öyle olmadığını farkettim. Pek te mat bitişli bir ruja benzemeyen, kremsi bir yapıda gibi duruyordu. Fakat asıl şoku sürdüğümde yaşadım; görüntüsüyle tamamen alakasız bir yapısı var, bildiğimiz renkli lip balm! Kremsilikten uzak bariz yağlı bir yapıya sahip, dudakta kayıyor, rengini tam vermesi için lip balm gibi bastırarak birkaç kez dudağınızda gezdirmeniz gerekiyor. 



Her ne kadar rujun kendisini fotoğraflarken rengi net yansıtamasam da, bileğimde uygulanmış hali gerçeğe en yakını diyebilirim. Bu rengi elde edebilmek için üst üste birkaç kat uyguladım. Fotoğraftan rujun ne kadar nemli bir yapıda olduğunu görebilirsiniz. Asla yapış yapış değil, Nivea Lip Butter ile Burt's & Bees arasında bir yapıya sahip diyebilirim. Dudaklarınız kuru ve sorunluysa, incecik yapısı sebebiyle oldukça belli ediyor, renk kurulukların arasında birikiyor. Kalıcılığı içinse malesef yorum yapamayacağım çünkü hiç bir ruju birkaç saat bile olsa dudağımda tutamıyorum, ya birşeyler yiyip içiyorum ya da yalıyorum. Ancak pek fazla kalıcı olduğunu sanmıyorum.



Bu da duruşu. Benim ölü dudaklarımda ambalajındaki gibi canlı durmadı, soğuk tonlu açık bir pembeye dönüştü adeta. Çizgilere dolma yaptığını görebilirsiniz. Dudağı kurutmayan, nemli yapısını ben sevdim, eğer mat ve yoğun pigmentli olsaydı bu kadar cırt pembe bir ruju kullanamazdım zaten. Bu nedenle ilk başta her ne kadar şaşırsam da lip balma benzeyen yapısı ve hafif renk vermesi hoşuma gitti, yaz için daha uygun buldum sanki. Bana hediye olduğu için malesef fiyatı hakkında bir fikrim yok, ancak 20-30 tl aralığındaysa kesinlikle değmez diye düşünüyorum. Tabi ki serideki tüm renkler aynı yapıda mı bilmiyorum, ama öyleyse dediğim gibi renkli bir lip balmdan fazlası değil.

Sanırım söyleyeceklerim bu kadar, yorumlarınız ve merak ettikleriniz için burada olacağım, sevgiler!





6 yorum:

  1. Bu tonları kendime yakıştırmam hiç, tenine çok güzel gitmiş. Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  2. Rengine bittim :) ben de pembeleri sürüyorum yazın, renkler çok eğlenceli oluyor :)
    güle güle kullan tatlım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok tatlı bir renk :) teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  3. Bu pembeye her zaman içim gidiyor ama hiç kullanamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa neden ki yaz bitmeden bol bol sürrr :))

      Sil