Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

29 Ağustos 2015

Morfose Milk Shake It! Serisi | Saç Bakım Köpüğü ve Kremsi Süt Bakım

Herkese merhaba!

Bugün blogumda; uzun süredir severek kullandığım, misss kokulu saç bakım ürünlerine yer vermek istedim.


Morfose'un bu ürünlerini, özellikle kremsi saç bakım köpüğünü çok merak ediyordum. Özellikle kokusu çok methediliyordu, fakat internet sitelerinde neredeyse 60 liraya kadar çıkan fiyatları yüzünden almak istemiyordum. Ama sonra bir gün, sıklıkla çok uygun fiyata alışveriş yaptığım bir kuaför toptancısı olan Alpeda'da 17 lira olduğunu görünce kaptım tabii :) Bir süre kullandıktan sonra yanına kremsi süt bakım olarak geçen kremini de ekledim, sanırım o da 18 tl civarındaydı.


Öncelikle kremsi saç bakım köpüğünden bahsetmek istiyorum. Daha önce saça bakım yapan köpükler kullanmıştım, ancak hepsi şekillendirici özellikteydi, saçlarımı sertleştiriyordu. Bu ürünü alırken öyle olmadığını biliyordum, zira herkes yumuşaklığından bahsediyordu. 

Ürünü alır almaz ilk yaptığım iş koklamak oldu; gerçekten de dedikleri kadar vardı, harika şekilde vanilyaya, vanilyalı milkshake'e kokuyordu, bayıldımm! Her duştan sonra nemli saçlarıma, hatta bazen ihtiyaç duydukça gün içinde elektriklenen ve kötü görünen anlarda bile uygulamaya başladım.

Ürün; içeriğindeki süt proteini ve 12 adet aminoasit ile uzun süreli nemlendirme ve yoğun besleme vaad ediyor. Özel formülü ile boyalı, işlem görmüş ve yıpranmış saçları tamir edip onaracağını, aminoasitler ile saçın keratin dokusuna etki ederek güçlendireceğini söylüyor. Peki ben neler deneyimledim?

Saçımın kabarıklığını aldığını, elektriklenmeyi azalttığını söyleyebilirim, ama tam anlamıyla saçımı pürüzsüzleştirdiğini söyleyemem, uzun vadede kullanımda bile. İlk sürdüğümde hafif sertleştirdiğini düşünsem de kuruyup emildikten sonra yerini yumuşaklığa bıraktı, cidden vaad ettiği gibi verdiği yumuşaklığı çok sevdim. Ayrıca saçlarımda güzel bir ışıltı farkettim. Ve evet, o meşhur kokusu çok güzel, çok kalıcı, yıkandıktan sonra bile şampuan kokusunu bastırıp hissedilmeye devam ediyor, ama sadece saçlarım burnuma yaklaştığında. Çoğu kişiden duyduğum "Herkes saçlarıma ne sürdüğümü soruyor, yanımdan geçenler bile fark edip beni durduruyor" vs gibi durumları hiç yaşamadım. Hatta günlerce bekledim erkek arkadaşım farketsin diye, en sonunda kendim sordum saçlarımda güzel bir koku farkedip farketmediğini. Ancak burnunu saçlarıma gömdüğünde alabildi kokuyu. Bu beni büyük hayal kırıklığına uğrattı açıkçası. 


Peki ya Kremsi Süt Bakım?
Açıkçası ben bu ürünü saç serumu gibi birşey zannederek satın aldım. Ancak eve geldiğimde gördüm ki bildiğimiz durulanmayan saç kremi. Bense bu tarz yoğun ürünlerdense banyo sonrası saç uçlarıma sürebileceğim hızla emilen serum ve bakım yağı tarzındaki ürünleri çok daha fazla seviyorum.

Bakım kremi de içeriğindeki süt proteini ve keratinin düşük moleküler ağırlığı sayesinde saçın dış tabakasından iç tabakasına doğru kolayca penetre olarak saçı güçlendireceğini, parlak ve pürüzsüz olacağını vaad ediyor. 

Öncelikle kokusu diğer ürünle birebir aynı. Yapısı oldukça yoğun. Sadece saç uçlarıma uyguluyorum ancak yoğun yapısı sebebiyle eşit olarak dağıtamamaktan şikayetçiyim. Açıkçası pek bi numarasını görmedim, gerçi görecek kadar da kullanmadım. Saçlarımda sertlik yaratmadı ama köpüğün verdiği o ipeksi hissi de vermedi. Bir süre ikisini birlikte kullandım ancak daha sonra buna gerek olmadığını düşündüm, öylece kenarda duruyor uzun zamandır. 

Sanırım bu ürünler hakkında söyleyeceklerim bu kadar. Bittikleri zaman saç köpüğünü tekrar tekrar alabilirim çünkü etkilerini de kokusunu da sevdim, fakat bakım kremini alacağımı sanmıyorum. İkisine birden gerek olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca bir de şampuanı var bu serinin, onu da denemek istiyorum, belki o harika koku biraz daha fark edilir olur ha ne dersiniz?

Şişelerinin tasarımlarına ise söyleyecek sözüm tabii ki yok, harika!

Yorumlarınızı bekliyorum, hoşçakalın!






1 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil