Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

14 Eylül 2015

Balea More Blond Saç Açıcı Seri

Herkese merhaba!

Yaz başında gerçekleşen Bulgaristan tatilimde yaptığım alışverişleri sizlerle buradan ve Instagram hesabımdan paylaşmış, ancak yoğun okul dönemim nedeniyle ayrıntılı olarak blogta inceleyememiştim. Bu nedenle bu haftayı, "Bulgaristan alışverişlerim" haftası ilan etmeye karar verdim, bugünden itibaren her gün farklı bir ürünle blogta olacağım. İlk yayını da en çok merak edilen ürüne ayırmak istedim; Balea More Blond Saç Açıcı seri.


Balea ürünleri, bizim ülkemizde Rossmann'larda Isana olarak satışta, fakat benim yaşadığım şehirde Rossmann olmayışı sebebiyle daha önce bu marka ile tanışmamıştım. Bulgaristan'da "dm" markette rastlayınca hemen aldım, ki zaten bu serisi bizim ülkemizde yokmuş. Daha önce John Frieda'nın Go Blonder serisini merak etmeme rağmen, hem boyalı saça uygulanamayışı hem de fiyatları yüzünden tercih etmemiştim. Fakat bu serinin arkasında yazan Bulgarca ibareleri kuzenime okuttum ve boyalı saça uygulanamayacağıyla ilgili birşey yazmadığını söyledi, ben de gönül rahatlığıyla aldım. Hem öyle olmasa bile saç uçlarımın çok küçük bir kısmında boya var sadece, diplerim ve boylarım tamamen boyasız olduğu için pek fazla zararı olmaz diye düşündüm. Fiyatları da çok çok uygundu, bizim burada John Frieda Go Blonder şampuan indirimli haliyle 28 lira civarındayken, ben üçüne birden Türk parasıyla 21 lira ödedim.

Ürünün arkasındaki yazılar Almanca ve Bulgarca olduğu için fotoğraflamaya gerek duymadım, ama kullanım şeklini anlatayım; şampuan hergün kullanıma uygun, normal bir şekilde uygulanıyor. Kıvamı biraz koyu gibi, sedefli sarı bir rengi var. Köpürmesi yerinde, ne az köpürüyor ne de foşur foşur sizi köpük içinde bırakıyor, yine de saçınızın temizlendiğini anlamanıza yetecek kadar köpürüyor. Saç kremini de aynen herhangi bir kremi uygular gibi saç diplerinize değmeyecek şekilde boy ve uçlarına sürüp, 1 dakika sonra duruluyorsunuz. Spreye gelince, o hergün kullanıma uygun değil. En az 3-4 gün arayla kullanmanız gerekiyor, ben de aynen öyle yaptım. Üçer gün arayla saç diplerime ve boylarıma komple uyguladım, uçlarım zaten yeterince sarı olduğu için orayı es geçtim. Uyguladıktan sonra da çoğunlukla güneşe çıkarak kuruttum, ya da kendi haline bırakıp bir süre sonra saç kurutma makinesi ile kuruttum. Bu arada spreyin arkasında toplam 10 uygulamadan sonra maksimum etkiyi sağladığı yazıyor, bunu da not düşeyim. 



Ve işte şampuanla saç kremini bitirip, spreyi de 10-11 kez kullandıktan sonraki etkisi! Yavaş yavaş, kademeli bir şekilde saçlarımı her kullanımda biraz daha açtı. İlk kullanımlarda hafif turuncu renkte açmaya başlasa da, sonradan tatlı bir karamele dönüştü saçlarım, etrafımdaki herkes değişime bayıldı, tabii ben de! 

Kullandığım süre boyunca gerek çevremde gerekse sosyal medyada en çok merak edilen soru saçları yıpratıp yıpratmadığıydı. Şu kadarını söylemeliyim ki şampuan saçlarıma inanılmaz iyi geldi, ben de en çok yıpranmasından korkuyordum ancak her kullanım sonrasında saçlarım biraz daha yumuşak oldu, parladı. Saç kremiyle birlikte kullandığım için de kesinlikle zor taranma gibi problemler yaşamadım, tarak saçlarımda adeta kaydı. Sadece saç uçlarımdaki ombreli kısımlarda hafif bi sertleşme ve kuruma söz konusu oldu ancak onu da saç serumları ve bakım kremleriyle hallettim. Bunun dışında saçlarımda herhangi bir kuruma, dökülme, sertleşme olmadı. Ancak bol miktarda kimyasal içeren spreyi diplerime de bolca sıktığım için saç derimde hafif bir kepeklenme yaptı ilk başlarda, ama sonra o da geçti. 



Bu iki fotoğraf ta gün ışığında pencerenin önünde, aynı yerde çekildi. Aradaki fark harika değil mi? 

Kısaca ben bu seriyi çok çok sevdim, deneme amaçlı birer tane almıştım ancak bir dahaki Bulgaristan tatilimde stoklayacağım! Şimdiden giden eşe dosta siparişimi verdim bile. Sevmediğim tek şey spreyin kokusu, tam anlamıyla kabus gibi bir koku! Bunun dışında şampuan ve saç kremi gayet güzel kokuyor. İçerik bakımından da paraben, silikon, içermiyor olabilirler ancak şampuan bolca SLS, petrol türevleri ve sprey de tahmin ettiğiniz gibi hidrojen peroksit içeriyor. 

Sanırım söyleyeceklerim bu kadar, spreyde birkaç kullanımlık ürün kaldı, onu da bitirip yine Instagram hesabımdan son durumu sizlerle paylaşacağım. Saçlarımı boyamadan, yıpratmadan rengini açan bu seriyi çok çok sevdim, keşke ülkemize gelse dediğim ürünlerden biri oldu benim için. Şimdi ise haftalar önce aldığım fakat sizlere doğru sonuçlar aktarabilmek için bu seriyi kullanırken kullanmak istemediğim Loreal Sunkiss Renk Açıcı Jel'i kullanmaya başlayacağım, yaz güneşini kaçırmadan onu da sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum!

Sevgiler...








6 yorum:

  1. Değişim gerçekten harika =)

    YanıtlaSil
  2. etkisi çok başarılı ama boyasız saçlara güzel bu ürünler boya olduğu için kullaamıyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok uzun zamandır kendi saçıma dönmeye çalışıyordum, sadece uçlarda kalmıştı, yine açtık bakalım saçları yine dip sorunu başladı :)

      Sil
  3. Yıpratmadan saç açması çok hoşuma gitti. Şimdi Bulgaristan'a gidip gelen bir yakınım var mı onu düşüneyim:)
    Bilgi için teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varsa kesinlikle sipariş edip deneyin, şahsen ben birkaç tane almadığıma pişman oldum :) Rica ederim :)

      Sil