Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

18 Eylül 2015

Bourjois Bronzing Primer

Herkese merhaba!

Haftanın son iş gününde sıra geldi büyük bir heyecanla aldığım Bronzing Primer'a. Dünkü Rouge Edition Velvet yazımda bu ürüne nasıl ve ne kadara sahip olduğumu yazmıştım, hatırlamak için üzerine tıklamanız yeterli. O yüzden fazla uzatmadan hemen konuya girmek istiyorum :)


Bu ürüne karşı duygularımı nasıl anlatsam, nereden başlasam bilemiyorum! Allık olsun, bronzer olsun, ne olursa olsun kremsi/köpüksü yapıdaysa benim için 1-0 öne geçiyor zaten, inanılmaz seviyorum. Hele bir de çikolata kokuluysa! Bu ürünü alır almaz ilk baktığım şey, çokokrem gibi görüntüsünün güzelliğiydi, kapağını açarken "Umarım bozulmamıştır!" diye dua ettim içimden. İkinci olarak yaptığım şeyse direkt burnuma götürmek oldu, tam olarak çikolata kokusu denemez ama hafiften hindistan cevizli çikolatayı anımsattı sanki bana. Çok tatlı, hoş bir koku.


Ve işte, iştah kabartan o görüntü :) İnanılmaz güzel değil mi? Bu ürün Soleil Tan de Chanel bronzer'a dupe gösteriliyor, ancak görsellerinden anladığım kadarıyla bu biraz daha turuncu tonlu. 18 mL'lik, oldukça bol bir gramajda. Kendisini tam olarak tanımlamak gerekirse; ister tek başına ister fondöten veya pudranın altına kullanılabilen, lüks kadife dokulu, nemlendirici, eşitleyici ve matlaştırıcı renkli baz. Fakat tabii ki oldukça amaç dışı kullanımları mevcut :)


Öncelikle biraz yapısından bahsetmek istiyorum; inanılmaz hafif ve yumuşak! Tam anlamıyla köpüksü. İnsanda parmağını batırma hissi uyandırıyor. Oldukça pigmentli, fırçanın ucunun ucunu ürüne dokunduruyorsunuz ve o neredeyse yüzünüzün yarısına yetiyor. Ben de fırçanın ucunu dokundurduktan sonra fırçayı kapağının kenarına sürtüp fazla ürünü süzüyorum, o şekilde bile inanılmaz kolay yayılıyor ve kolay bir uygulama sağlıyor. 


Ürünün köpüksü ve yumuşacık yapısını görsellerden de fark edebilirsiniz. Rengine gelince, bu turunculuk sizi korkutmasın. Yüze yayılınca o kadar doğal bir görünüm oluşturuyor ki... Ben genelde kontür amaçlı kullanıyorum, elmacık kemiklerimin altına az miktarda uygulayıp dağıtıyorum. Bazen de allık olarak kullanıyorum, her şekilde sonuçtan gayet memnunum. Elinizin ayarını tutturursanız gayet doğal bir görünüm ortaya çıkarıyor. Ama evet, ilk zamanlarda nasıl kullanacağımı bilemedim, elimin ayarını bir türlü tutturamadım, yüzümde kirli gibi bir görünüm yarattım, bazen hala biraz fazla kaçırdığım zamanlar olabiliyor. Fakat sonrasında insan alışıyor. 


Parmağımı dokundurduğum yere bakın, tam anlamıyla puding gibi durmuyor mu :) O kadar çok fotoğraf çekmişim ki ancak bu kadarını eleyebildim napim :) Bu arada içerik olarak silikon ve petrol türevleri gibi zararlılar içeriyor ancak paraben vs. ihtiva etmiyor, ilgilenenlere not olarak geçelim. 


İşte ciltte duruşu. Açık tenime ve saç rengime çok yakıştırdığım, tam yazlık bir makyaj yardımcısı oldu benim için. Tabii ki allık ve aydınlatıcı ile tamamlandığında çok daha nefis bir görüntü yaratıyor, ancak ben rengini ve duruşunu göstermek istediğim için çıplak tenime uyguladım. İsterseniz tüm yüzünüze hafifçe dağıtarak kavruk bir ten izlenimi de yaratabilirsiniz.

Kalıcılık olarak ise yorum yapamayacağım malesef. Ben ki cildinde ne allık, ne bronzer, ne fondöten tutan bir insanım, gün sonunda eve geldiğimde hiçbirinden eser kalmamış oluyor. Gün içinde sürekli yüzüme dokunduğumdan mütevellit olabilir :) Açıkçası kullandığım zamanlarda da saat tutmak aklıma gelmemiş :)

Kısaca iyi ki almışım dediğim, eğer bitirebilirsem mutlaka tekrar alacağım bir ürün. Kendisiyle aşk yaşıyoruz :) Siz ne düşünüyorsunuz :)

Yorumlarınız için ben burada olacağım, sevgiler!






4 yorum:

  1. bunu bulabilirsem sırf şekliden görüntüsünden dolayı alacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim de alış amacım biraz oydu, zira pek kullanmayı beceremiyorum :)

      Sil
  2. Gerçekten puding gibi ツ rengine ayrıca bayıldııım ♥

    YanıtlaSil