Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

17 Eylül 2015

Bourjois Rouge Edition Velvet Lipstick | 07 Nude-ist

Herkese merhaba!

"Bulgaristan Alışverişlerim" yazı dizisinde haftanın son iki iş gününü, iki adet Bourjois ürününe ayırmak istedim. Kendileri benim için Bulgaristan alışverişlerimin en nadide, en heyecan uyandırıcı parçalarıdır :) Öncelikle Rouge Edition Velvet rujlardan seçtiğim 07 Nude-ist rengiyle başlamak istiyorum.


Bourjois; ne güzel elimizin altında olan bir markaydı, sonra ülkemizden çekildi. Elden gidince kıymete binen diğer bir çok şey gibi bu marka da son zamanlarda çok dikkatimi çekmeye başlamıştı; özellikle çikolata şeklindeki bronzer pudrası ve primer'ı. Satışını yapan Instagram hesapları vardı tabii ki, ancak havale ücretiydi, kargo parasıydı derken fiyat bana iki katına çıkacağı için Instagram hesaplarından alışverişe hiç bir zaman yanaşmıyordum. Derken Bulgaristan'da olduğum sırada tatlı bir takipçim bulunduğum yere yakın bir Bourjois satış noktasının olduğunu söyledi, yerini de bir güzel tarif etti :) Tabii ki ışınlandım! Ve sadece Bourjois değil, Revlon, Yves Rocher, ülkemizde olmayan Maybelline ve Loreal ürünleri gibi bir çok ürünle karşılaştım!


Tabii ki Bourjois standında saldırdığım ilk şey çikolatalı bronzer pudrasıydı, fakat kalmamıştı! Ancak ne şanslıyım ki son kalan Bronzing Primer'ı ben kaptım :) Bunlar dışında standda ojeler, fondötenler ve Rouge Edition Velvet rujlar vardı sadece, oysa ben krem allıklarını merak ediyordum. Fakat Rouge Edition Velvet rujları da yabana atılacak cinsten değildi tabii ki, yurtdışına gidenlerin üçer beşer aldığı, Instagram hesaplarında 45-60 TL aralığında alıcı bulan bu harika matlıktaki rujları denemesem olmazdı. Türk lirasıyla tam 30 liraya gelen rujlardan 07 Nude-ist rengini kaptım.


7,7 mL'lik ürün, lipstick olarak geçmesine rağmen bence tam anlamıyla bir "lip cream". Ambalajının üzerindeki etikette hafif dokulu ve aşırı rahat olduğu, ayrıca 24 saat kalıcı olduğu yazıyor. İçerik olarak fena değil. Ambalaj gayet şık, kullanışlı ve oldukça sağlam. Benim yorumlarıma gelecek olursak; gerçekten yapısı ENFESSS! İnanılmaz yumuşak, inanılmaz hafif, inanılmaz kadifemsi... Daha fırçasını şişesinden çıkardığınız anda kenarlara bulaşan üründen anlıyorsunuz ne kadar kremsi bir yapıda olduğunu. Sürümü çok yumuşak, çok hafif, adeta köpük gibi. Pigmentasyonu süper, çok opak. Ne bir yapışkanlık hissi, ne bir akma... Anında sabitlenen, mat ama dudağı kurutmayan, germeyen, köpüksü yapıda çok güzel bir ürün. Çizgilerde birikmiyor, ancak dudaklarınız kusurluysa belli etmeye oldukça müsait. Tek kat olarak hafifçe sürdüğünüzde mat görüntüsü Sleek ile yarışır derecede, fakat biraz daha bol sürdüğünüzde o kadar değil. Yalnız şuan fark ettim de ben bu ürüne bildiğiniz aşıkmışım :)

Tek sevmediğim yanı kokusu, pek hoş olmayan biraz ağır bir koku gibi geldi bana. Fakat sürdükten sonra duyulmuyor, hiç rahatsız etmiyor. 


İşte birkaç kat sürüldüğünde duruşu. Hem rengine, hem de yapısına bayıldığım bir ürün oldu. Bir dahaki Bulgaristan seyahatimde başka renklerini de almak istiyorum. Kalıcılığına gelince; elbette ki 24 saat değil. Mutlaka gün içinde bir şeyler yiyip içiyoruz, konuşuyoruz, dudaklarımızı yalıyoruz, hiçbirini yapmasak bile kimse dudağında 24 saat bir ruju tutmuyor :) Fakat gerçekten oldukça kalıcı olduğunu söyleyebilirim. Şöyle ki; saat tutmadım ama akşam üstü 4-5 gibi sürdüğüm rujun, kutlanan bir doğum gününden, yiyip içilen pasta ve içeceklerden, öpülen onlarca kişiden sonra gece yarısı eve geldiğimde büyük çoğunluğu hala dudağımdaydı. Ortaları biraz silinmişti ancak kenar kısımlarındaki tint etkisi halen yerli yerindeydi. Gayet başarılı buldum.


En çok ta kadifemsi duruşuna, köpüksü ve yumuşacık yapısına bayıldım! Sizce de harika değil mi?

Yorumlarınızı bekliyorum, hoşçakalın!





6 yorum:

  1. Pastel Daylong Lipcolor'lara benziyor biraz ama anladığım kadarıyla yapısı daha yumuşak. Keşke Türkiye'de de olsaa :( Güle güle kullan canım rengi falan da çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şu Pastel Daylong'u bir türlü deneyemedim, yorum yapamıyorum ama evet, ülkemizde olması gerektiği konusunda hemfikiriz :)

      Sil
  2. Rengini çok beğendim çok güzel durmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürlerrr supersinnnn :))))))))

    YanıtlaSil