Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

19 Eylül 2015

Classics 3D Lash Defined Maskara

Herkese merhaba!

Bilgisayarımdaki ufak bir sorun sebebiyle "Bulgaristan Alışverişlerim" yazı dizimin son yazısını yayınlamakta birkaç saat geciksem de, geç olsun güç olmasın diyor ve hemen başlıyorum!

Fotoğraflarda sık sık sorulan ve merak edilen o maskara; 


Yıllardır Maybelline'in tombul rimellerini kullanırım, en çok ta One by One olanını severim. Bu yıl da Bulgaristan'a gittiğimde yanımda o vardı, ancak kurumak üzere olduğunu farkettim. O sırada Gebze'de yaşayan, ancak o tarihte bizimle birlikte tatilde olan teyzem de maskarasının bittiğini, Gebze'de bir türlü bulamadığını, oradan alıp stoklayacağını söyledi ki oldum olası kirpiklerine bayılmışımdır... Hal böyle olunca hazır elimdeki de kurumak üzereyken teyzemin maskarasına şans vereyim dedim :)



Uğradığımız küçük parfümeride kalan son dört maskaranın dördünü de teyzem kaptı! Kusura bakma ben yarın gidiyorum sen daha buralardasın, başka yerden alırsın diyerek :) Bu kadar sevdiğine göre bir sebebi vardır diyerek ertesi gün başka bir parfümeriden ben de aldım, sadece 4,50 levaydı (yaklaşık 7 lira). Classics markası bir yerden tanıdık geliyor diye düşünüyordum ki, Golden Rose'un bünyesinde bulundurduğu yerli bir marka olduğunu, hatta evde bu markadan birkaç ürünüm olduğunu hatırlayıp bu ürünün Bulgaristan'a özel bir şey almadığını anladım. Üzerinde de Erkul Kozmetik A.Ş. yazınca bizden ithal ettiklerini farkettim :) Yani teyzem kendi yaşadığı çevrede bulamamış ama sonuç olarak bu Türkiye'de üretilen bir maskara :) 


Metalik mor ambalajı gayet şık bence. Kıl değil de silikon olan fırçası ince ve düz, en sevdiğim tarzda. Maskaranın 3D etkisi; hacim, uzunluk ve tek tek ayırma şeklinde. Peki bu etkiyi sağlayabiliyor mu?

Öncelikle uzatıyor evet, fakat öyle abartılacak şekilde değil. Hacim konusu biraz sıkıntılı, çok çok az bir hacim söz konusu. Öyle çokça kirpiğim varmış gibi görünmüyor. Tek tek ayırması ise şahane, kirpiklerimi tarayıp ayırıyor. Bir maskaradan beklentiniz yapıştırmadan uzatması, belirginleştirmesi ise günlük olarak kullanabileceğiniz güzel bir ürün. Bana günlük kullanımda yetiyor, çevremden de uzatma etkisini beğenip soranlar oldu, hatta annem takma kirpik mi taktın dedi :) Fakat yine de teyzemin kirpiklerinin görüntüsüne ulaşamadım, ve sonunda kabul ettim, keramet maskarada değil, teyzemin kirpiklerinde :)


İki kat uygulanmış hali. İnce fırçası, bulaştırmadan sürmede kolaylık sağlıyor. En güzeli de topaklanmıyor, kirpikleri yapıştırmıyor. Göz altına çok fazla dökülme yapmıyor, saatler sonra sadece biraz tozlanmış oluyor göz altlarım. Kalıcılığı da gayet yeterli. Yani demem odur ki; fiyat/performans açısından başarılı bulduğum, günlük kullanabileceğim bir maskara kendisi. Gramajı 11 mL.

Bu yazımla birlikte "Bulgaristan Alışverişlerim" yazı dizim de son buluyor. Umarım sevmiş, faydalı bulmuşsunuzdur :)

Hoşçakalın!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder