Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

16 Eylül 2015

Ebelin Makyaj Süngeri

Herkese merhaba!

"Bulgaristan Alışverişlerim" yazı dizime yine en çok merak edilenlerden biriyle devam ediyorum; Beauty Blender'a dupe gösterilen Ebelin makyaj süngeri. 


Daha önce herhangi bir şekilde makyaj süngeri kullanmadım, bu benim ilk makyaj süngerim. Bu sebeple kıyaslama yapmayacağım elbette. "dm" markette bu ürünü gördüğümde ne bu markadan, ne de Beauty Blender'a dupe olduğundan haberim vardı. İlk gün almadan çıktım, eve geldiğimde marka hakkında biraz araştırma yapmak istedim ve bu süngerin BB'a dupe olduğunu işte o zaman öğrendim. Herkes çok ama çok memnundu, güzel yorumların ardı arkası yoktu. Ben de ertesi gün tekrar gidip bu süngeri sadece 6 levaya (yaklaşık 10 TL) alarak ilk süngerime kavuşmuş oldum :)


Henüz ne işe yaradığını, nasıl kullanıldığını bilmeyenler varsa kısaca açıklamak isterim; bu tarz makyaj süngerleri fırçalara nazaran ten ürünlerinizin daha güzel yedirilmesine, ciltle daha iyi bütünleşmesine olanak sağlıyor ve sonuç olarak kabuk kabuk bir görünümden ziyade daha doğal bir ten makyajına sahip olmanızı sağlıyor. Islatılarak, nemli bir şekilde kullanınca çok daha güzel sonuçlar veriyor. Alt tarafındaki tombul kısım, tampon hareketlerle fondöteninizi uygulamaya, üstteki sivri kısım ise burun kenarı gibi daha ince detaylara ulaşmanıza ve göz altı kapatıcınızı mükemmel bir şekilde yedirmenize yardımcı oluyor. Ayrıca kontür ve aydınlatmada da çok daha doğal ve profesyonel sonuçlar elde etmenize olanak sağlıyor.


Sünger, şekil olarak BB'ın birebir aynısı. Fakat bloglarda okuduğum yorumlar ve gördüğüm fotoğraflardan anladığım kadarıyla, Ebelin'in yüzeyi daha pürüzsüz, biraz daha tok bir yapıda. Ben de çoğu kişi gibi suda birkaç dakika bekleterek şişmesini sağlıyor, sonrasında fazla suyunu sıkıp nemli haliyle kullanıyorum. Nemli haliyle boyutu biraz daha büyüyor. Likit ten ürünlerini yüzümün birkaç bölgesine dokundurup bu süngerle pıt pıt tampon hareketler yardımıyla cildime yayıyorum. Daha önce fondötenimi ellerimle uygulamayı bırakıp fırça kullanmaya başladığımda sonucun doğallığından nasıl memnun kaldıysam, şimdi de fırçayı bırakıp sünger kullanmaya başladığımda bir o kadar daha memnun kaldım. Gerçekten gerek ten ürünlerini, gerek göz altı kapatıcımı, gerek kontür için kullandığım bronzer'ımı o kadar güzel bütünleştirdi ki cildimle... En güzeli de elle veya fırçayla uyguladığımda yüzümdeki kuru bölgelerin kabuk kabuk durabilmesi sorununu bu süngerle hiç yaşamadım, nemli kullanıldığından belki de. Kısa sürede bağımlılık yaptı diyebilirim, abartıp krem allıklarımı bile bu süngerle uyguladım bir ara :) 

Birkaç kullanımdan sonra yıkıyor, bir kağıt peçetenin veya havlunun üzerinde kurumaya bırakıyorum. Likit ürünleri çok fazla yuttuğunu düşünmüyorum, zaten sıktığımda akan su duru olana dek yıkıyorum. Ama yine de sosyal medyada her türlü süngerin içindeki pislikleri, hatta BB'dan çıkan böceği bile duyduktan sonra kullanmaya son verdiğimde kesip içine bakacağım tabi ki :) Tek sorun biraz zor yıkanması, sanırım biraz sert ve tok bir yapıda olduğu için biraz zor sıkılıyor, pis ve köpüklü su biraz zor arıtılıyor. 


Sözün kısası ben bu miniği çok sevdim! Çok fazla ten makyajı yapan biri değilim, fakat yaptığım zamanların demirbaşı oldu diyebilirim. Daha önce Beauty Blender almayı hiç düşünmedim, açıkçası düşünmüyorum da... Evet belki verdiği sonuç daha da profesyonel, daha da doğal olabilir (ki kullananlar bu üründen pek bir farkı olmadığı için dupe göstermiş), ama bence 10 liralık bu ürün de pabucu dama atılacak cinsten değil, yarattığı sonuç gayet tatmin edici, gayet doğal. En azından bana fazlasıyla yetti, beklentilerimi karşıladı, yine de kıyaslamak için Yves Rocher'nin de makyaj süngerini aldım. Uygun fiyatlı Flormar, Gratis, Watsons gibi makyaj süngerlerini de alıp aralarında ne gibi farklar var görmek istiyorum. Fakat bir süngere 50 lira vereceğimi asla sanmıyorum :) 

Yurt dışına gidenlerin onlarca getirip sattığı, ulaşamayanların her yere sipariş ettiği, çok sevilen ve merak edilen bu meşhur makyaj yardımcısı ününü hak ediyor bence. Ulaşma, deneme imkanınız varsa kesinlikle es geçmeyin derim. Ben şahsen önümüzdeki Bulgaristan tatillerimde stoklamayı düşünüyorum. 

Yorumlarınız, sorularınız için burada olacağım, sevgiler!




4 yorum:

  1. Yves Rocher'le kıyaslama yazısı da gelirse süper olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda yazmaya çalışacağım canım :)

      Sil
  2. Bunu herkes çok övdü ama ne yazık ki Alıp denemek mümkün değil :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bir kaç Instagram hesabı çok uygun fiyata satışını yapıyordu, fakat şuan malesef hatırlayamadım :/

      Sil