Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Eylül 2015

MAC Haute Dogs Koleksiyonu Tanıtım Etkinliği

Herkese mutlu pazarlar!

Biz Bursalı bloggerlar olarak Cuma akşamı Korupark MAC'te güzel bir etkinlikteydik! Yepyeni bir koleksiyon olan "Haute Dogs" ürünlerini mercek altına aldık :)



Koleksiyon; birbirlerine tıpatıp benzeyen köpekler ve sahiplerinden ilham almış. İlginç, değil mi? 


Koleksiyonda dikkatimizi çeken ilk şey, renklerin tam sonbaharlık oluşu. Far paletlerinde olduğu gibi; oje,ruj ve gloss'larda da toprak tonları, nude tonlar, bronz ve bordolar hakim. Ayrıca koleksiyonda dört adet te fırça mevcut. (Bu arada ben yan tarafta bulunan pudra ve aydınlatıcıları fotoğraflamayı unutmuşum, affola!)


Tabii ki elimi attığım ilk şey rujlar oldu. Koleksiyonda özellikle bu iki rujun rengine de, duruşuna da bayıldım! Bordo olan; Labradorable ve nude olan; Rare Breed. Bu arada fark ettiyseniz ürünlerin isimleri bile köpeklerden esinlenerek koyulmuş :) Far paletleri ise öyle aman aman dikkatimi çekmedi, renkler herkesin elinin altındaki far paletlerinde bulunabilecek renkler gibi geldi bana. Biraz bu yüzden, biraz da ışıklandırmanın azizliği nedeniyle renklerini tam olarak yansıtamadığım için onları fotoğraflamayı es geçtim... Bunlar dışında koleksiyonda yine benzer tonlarda jel eyeliner'lar ve gayet doğal tonlu iki adet kaş kalemi yer alıyor.

Rujlar dışında dikkatimi çeken birşey olduysa o da dudak kalemleri. Biri kopkoyu bir bordoyken, biri ise inanılmaz açık tonlu, çıplak bir nude. Adeta göz kalemi gibi...


Bu arada biraz kokteyl tadında gerçekleşen mini lansman için Korupark MAC ekibi bizlere lezzetli ikramlar hazırlamış. Ürünleri kurcalarken bir yandan atıştırmak gayet güzeldi açıkçası :)


Doğruyu söylemek gerekirse; rujların bulunduğu bu standda, yeni koleksiyonun başında geçirdiğimden daha çok vakit geçirdim :) Alınacaklar listeme birkaç yeni renk ekledim :)


Etkinlik sonunda Korupark MAC ekibinin bir de jestleri oldu bize, Vamplify koleksiyonundan harika yapılı bu lipgloss'lardan birer tane hediye ettiler her birimize :) Bendeki rengi Hyper-Fabulous, tam bir sonbahar rengi, duruşuna aşık oldum! Yazısı en kısa zamanda gelecek!

Bu güzel etkinlik için Korupark MAC ekibine tekrar teşekkürler! Sizin yeni koleksiyonda gözünüze çarpan bir şeyler oldu mu :)

Hoşçakalın!










8 yorum:

  1. Ben 10 gün önce bordo gloss i aldım...şahane...mac Korupark ekibine bayılıyorum zaten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten renkler süper! Korupark ekibi de inanıilmaz ilgili :)

      Sil
  2. iyi günler! Bloğunuza banner reklam ya da link alıyor musunuz ? Alıyorsanız ayrı ayrı banner ve link için aylık ücretleri ne kadar acaba ?

    YanıtlaSil
  3. ruj standı harika :) gittiğimde hiç ayrılamadığım stand sanırım :)) Bu arada buralarda çok yeniyim. Bloguma beklerim http://esyspage.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle mükemmel! tabii ki uğrarım :)

      Sil
  4. Faydalı yazı için çok teşekkürler.
    Makyaj ürünleri indirim ve fırsatları için Floarmar indirim kodu kuponu sitesini ziyaret edebilirsiniz, bence fayda var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, okuduğunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil