Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

15 Eylül 2015

Maybelline The Eraser Eye Concealer

Herkese merhaba!

Yaklaşık iki hafta önce başlattığım ve tüm hafta boyunca her gün bir ürünü yazmayı planladığım "Bulgaristan Alışverişlerim" yazı dizisi, internet kablomun kopması ve 2 gün sonra tamir edilmesi üzerine askıda kaldı malesef... Sonrasında da ülkemizdeki malum acılar yaşanınca içimden paylaşım yapmak gelmedi... Ben de bölük pörçük yazmaktansa bu hafta başına dek bekledim ve daha önceden yayınlamış bulunduğum Balea More Blond Saç Açıcı Seri'yi de dün tekrar yayınlayarak yazı dizisini baştan alayım dedim. Sonuç olarak haftanın ikinci gününü, en çok merak edilenlerde ikinci sırayı çeken Maybelline kapatıcıya ayırmak istedim :)


Bildiğiniz üzere Maybelline'in bu kapatıcısı malesef ülkemizde yok. Yurtdışına gidenler, giden yakınlarından isteyenler veya Instagram hesaplarından alanların öve öve bitiremediği bu kapatıcıyı merak etmemek elde değil. Benim de hiç aklımda yokken, Bulgaristan'da "dm" markette karşıma çıktı. Fakat rafta sadece kırık dökük birkaç tester kalmıştı ve üzerinde 19 leva (yaklaşık 30 tl) fiyat etiketi vardı. Bunun üzerine görevli bayana ellerinde olup olmadığını sordum ve içeri bakmaya gitti, geldiğinde ise çok şanslı olduğumu, sadece son bir adet kaldığını söyledi :) Ne şanslıyım ki onun da üzerinde 9 leva yazıyordu, tabi ki hemen kasaya yöneldim. Kasada ise şok oldum, çünkü ürün sadece 5 leva (yaklaşık 8 tl) tuttu! Instagram hesaplarının en az 35 liraya sattığı düşünülürse, neredeyse beşte biri fiyatına bu ürüne sahip oldum :)


Bu ürünün en çok sevdiğim yönü kuşkusuz pratikliği. Kapağını açıyorsunuz ve sadece başlığını çeviriyorsunuz, bu kadar! Başlığı çevirdikçe yaylı bir sistem ürünü aşağı itiyor ve şeffaf ambalajında ne kadar kaldığını görebiliyorsunuz. Yumuşacık sünger aplikatörü ise çok rahat bir uygulama sağlıyor, belki süngere az ürün çıkmasını sağlayıp sadece bununla uygulama yapanlar da vardır ancak ben bol keseden sürüp bir kapatıcı fırçasıyla uygulamayı tercih ediyorum yine de. 


İşte başlığı çevirdiğinizde ürün bu şekilde aplikatöre geliyor. Bana göre tek kötü yanı bu kısmın sürekli kirli kalması. Her ne kadar ambalajında süngerin antimikrobiyel olduğu yazsa da, görüntü olarak ta rahatsız edici. Bunun dışında hafif ve hoş bir kokusu olduğunu söyleyebilirim. Bu arada Goji Berry ve Haloxyl içeriği ile mükemmel kapatıcılık sağladığını, koyu halka ve ince çizgileri anında kapatarak anti-age etki yarattığını iddia ediyor ambalajında. İçerik olarak ise malesef ki paraben, silikon, petrol türevleri gibi zararlıları ihtiva ediyor :(


Bendeki rengi Fair, hafif pembe alt tonlu gibi geldi bana. Bileğimdeki damarların üzerinde uygulanmadan önceki ve sonraki halini görüp kapatıcılığı hakkında fikir edinebilirsiniz. Ne çok ince ne de çok kalın yapılı, tam ortada bir yerde. Concealer fırçası ile rahatlıkla dağıtabiliyorum. Orta derecedeki kapatıcılığını ve verdiği aydınlık görünümü gerçekten çok sevdim! Göz altlarım pek sorunlu değildir ancak yine de hafif morluk problemim var, ve bu ürün şimdiye dek kullandığım günlük kapatıcılar arasında açık ara en iyisi diyebilirim! Renk olarak ta cildime çok güzel uyum sağladı, hatta az miktarda alnıma, burun kenarlarıma ve çeneme de uygulayıp geniş gözenekleri ve siyah noktaları saklıyorum, gerçekten başarılı. Göz çevremde herhangi bir kuruluğa sebep olmadı, pudrayla sabitlemediğim zamanlarda eğer hava çok sıcaksa çizgilere dolabiliyor, fakat genel olarak gayet kalıcı. Saatler sonra makyajımı silerken pamukta bolca görüyorum. 


Son olarak çıplak göz altım ve bu ürün ile kapatılmış göz altımı görüyorsunuz. Verdiği aydınlık görünüm, renk eşitliği ve özellikle burnumun kenarında çilleri kapatıcılığı bana oldukça yeterli geldi. Hergün hiç üşenmeden kullandığım nadir ürünlerden biri oldu diyebilirim. Gayet memnun kaldığım, Bulgaristan'a gittikçe stoklayacağım bu kapatıcının en kısa zamanda ülkemize gelmesi dileğiyle, hoşçakalın!





4 yorum:

  1. kullandım ve gayet memnun kaldım dediğin gibi keşke gelse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, umarım Maybelline sesimizi duyar da bir an önce getirir :)

      Sil
  2. Benimde çok merak ettiğim bir ürün ama dediğiniz gibi Türkiyede yok :( Güle güle kullanın.
    Blogunuzu takibe aldım, bende beklerim
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki artık Türkiye'ye de geldi :)
      Ugrarım tabii ki. Sevgiler..

      Sil