Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

1 Mart 2016

Ben Döndüm!

Herkese merhaba!

Tam 2 ay oldu... Son yazılarımda belki çok sık dile getirdim ama ciddi anlamda hayatımın ennn yoğun dönemini geçirdim; sadece blogumdan değil, resmen hayatımdan uzak kaldım! Ne arkadaşlarımla, ne sözlümle doğru düzgün görüşebildim, günlerce evden çıkmadığım oldu, çıktığımdaysa sadece okul, formasyon ve staj arasında koşturdum. Projeler, sunumlar, ödevler, staj dosyası, günde 4 taneye kadar çıkan sınavlar derken çok şükür ki emeklerimin karşılığını aldım ve gerek formasyonumu, gerek okul dönemimi başarıyla kapattım. Şimdi geriye kalan sadece 4 ders ve hayırlısıyla Haziran'da mezuniyet var :)

Tüm bunlardan sonra tam sömestr tatiline girdim diye sevinirken, zaten arızalı olan bilgisayarımın bir türlü tamir edilememesi ve telefonumun da bozulması üzerine bir kez daha çok sevdiğim blogumdan uzak kaldığım yetmezmiş gibi, Instagram ve Twitter gibi diğer sosyal hesaplarımdan da mahrum kaldım! Fırsat buldukça arkadaşlarımın telefonlarından paylaşım yapmaya çalıştım ancak yine de 4-5 gün arayla yaptığım paylaşımlar yetmedi ve birçok takipçim beni bırakıp gitti... Malesef ki bu durum bir süre daha böyle devam edecek, evet artık bilgisayarım var ancak telefonum hala yok :( En azından bloguma dönüş yapabildiğim için mutluyum!

Bu arada aylardır ilgilenemediğim bloguma da yeni tasarım yaparak farklı bir soluk getirmek istedim, umarım beğenmişsinizdir :)

İnanılmaz derecede biriken dağ gibi bir yayın listesi sırada, yepyeni yazılarla görüşmek üzere,
sevgiyle kalın!








2 yorum:

  1. hoşgeldin ve hemen paylaşımlarını bekliyorummmmmm .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldummm, ben de sabırsızlanıyorum :)

      Sil