Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

18 Haziran 2016

Onyüzmilyonoje ile Bursa Blogger Şenliği

Herkese merhaba!

2015 sonu, 2016 başı benim için bazı konularda oldukça talihsiz dönemler oldu. Evdeki tüm elektronik eşyalarda bitmek bilmeyen arızalar, bozulmalar söz konusu oldu, hem telefonumun hem bilgisayarımın anakartı aynı anda yandı, defalarca yaptırmama rağmen çözüm olmadı, en sonunda sözlümün 10 yıllık bilgisayarını aldım ve birkaç kullanımdan sonra onu da bozdum! Demem o ki bir türlü bloguma ulaşıp ta yazılar yazamadım, çok ama çok uzak kaldım. Bu postu ise daha fazla ertelemek istemediğim için yeni telefonumdan yazmayı deniyorum, umarım sorun yaşamam :)

Geçtiğimiz aylarda Onyüzmilyonoje blogunun sahibesi sevgili Gülşah'ın ev sahipliğinde çok cici bir etkinliğe konuk olduk. Etkinlik sadece Bursalı blogger'lara özel değildi; başta İstanbul ve Ankara olmak üzere başka şehirlerden de birçok blogger davetliydi. Özellikle bu yüzden katılmayı çok istediğim ve katıldığıma çok memnun olduğum bir etkinlik oldu, çünkü severek takip ettiğim çok değerli blogger arkadaşlarımla tanıştım!

Tam 31 güzellik blogger'ının katıldığı etkinliğimiz Bursa'nın en gözde otellerinden biri olan Crowne Plaza'da gerçekleşti (iletişim bilgileri için TIK TIK). Crowne Plaza'ya sponsorluğu için teşekkürlerimi en başta ileteyim. O güne açıköğretim vizelerimin denk gelmesi bile beni engelleyemedi, başını kaçırsam da etkinliğin ortalarına doğru yetiştim :) 



Gülşah'ın bu özel gün için ne kadar özenle hazırlanıp emek harcadığı her şekilde belliydi. Bize ayrılmış büyük bir toplantı odasındaki yuvarlak masalardan birine yerleştim (Aycan'cığımın yanına :) ve tanıdıklarımla hal hatır olmaya, tanımadıklarımla da bir an önce tanışmaya tekrar kalktım. Sosyal medyada severek, ilgiyle takip ettiğim herkesin yanına gidip tek tek tanıştım, ama ben gelene kadar gidenler veya gözden kaçırdıklarım da olmuş, sonradan isimlerini gördüğümde üzülmedim değil. Yine de yüz yüze görüşmek, iki lafın belini kırmak, resmi olarak tanışmak çok ama çok keyifliydi, zaten blogger etkinliklerinin en güzel yanı da bu değil mi :)



Tabii ki hemen ardından etrafı fotoğraflamaya koyuldum :) Masanın güzelliğine bakar mısınız, masallardan fırlamış gibi değil mi sizce de? Mumlar, şamdanlar, balonlar...  Bu şaheser Kraliçe Organizasyon adı altında sevgili Kübra Hanım'a ait. Tekrar ellerine sağlık diyor ve teşekkürlerimizi iletiyorum!



Ve en sevdiğim kısma gelecek olursaakk :) Pastamız enfes görünüyordu, açıkçası kesilmeden yetişebildiğim için çok şanslıyım. Şeker hamuruna bayılan biri olarak, koca bir dilimi mideye indirdim. İçi bol çikolata parçacıklı, nefis bir pastaydı, keza kurabiye de öyle. Öncesinde kendi ismimi bulamayıp üzülsem de, sonradan bir arkadaşım bulup getirdi ve onu da iki ısırıkta yuttum diyebilirim! Bu leziz tatlılar Evde Kurabiye Bursa adı altında Müjgan Hanım'ın ellerinden. Bursalılar olarak herhangi bir organizasyonunuzda aklınızda bulunsun derim. Kendisinin ellerine sağlık diyor ve bir teşekkürü de ona sunuyorum.  

Tabii ki etkinlik sadece pasta börekten, süs püsten ibaret değildi. Sponsorumuz olan bazı firmalar, ürünleri hakkında bilgi verip sunum yapmışlar ancak ben o kısımlara yetişemedim. Fakat bu durum; bu sunumlardan bahsetmeyeceğim anlamına gelmiyor değil mi :) 



İlk olarak Thalia Kozmetik'ten Funda Hanım, her birimizin saç tiplerine göre hazırladığı setler hakkında sunum yaparak hediyelerini dağıtmış, ardından da Skincode & Uriage marka yöneticisi olan Esra Hanım ürünleri hakkında bilgiler vermiş. Ve son olarak ta Farmasi Marmara Bölge Müdürü Figen Hanım ve Olcay Hanım da Farmasi ürünleri ile ilgili bir sunum gerçekleştirmişler. Tabii ki ben bunları sonradan arkadaşlarımdan duyuyorum :) Bu kısımları kaçırdığım için oldukça üzgünüm, hem kendileriyle tanışmak hem de sizlere daha kapsamlı bilgiler vermek isterdim... Ama yazının sonunda linklerini vereceğim arkadaşlarımın bloglarına da uğrayarak daha detaylı bilgilere ulaşmanız mümkün! (Bu arada sunum fotoğrafları Aycan ve Gülşah'tan alıntı :)

Bu arada sosyal medyada sık sık rastladığım New Obsessions da en güzel dövme ve flash tattoo'larıyla aramızdaydı. Ben o sırada dövme yaptırmak için kuyrukta itişip kakışırken malesef fotoğraflamayı unutmuşum :) Zaten cildimde güneş kremi olduğu için dövmem de tutmadı, ben de en beğendiklerimden birkaç tane alıp evde denedim! Sponsorlarımızın yer alacağı yazımda fotoğraflarını göreceksiniz :)

Etkinliğimiz ana hatlarıyla bu şekildeydi, gerisi bol bol sohbet, muhabbet, eğlence, fotoğraf çekinmece falan :)


Ortaya çıkan birbirinden eğlenceli kareler ve son olarak o günkü kombinim ile yazıma burada son veriyorum. Başta Gülşah olmak üzere organizasyonda emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler. 
Harikaydı!

Bir dahaki post sponsorlarımız üzerine olacak, takipte kalın!

Sevgiler!




Katılımcı Blogger Arkadaşlarım




www.hayatimakyajla.com

www.gulsahonen.com

www.audreyinsekerleri.blogspot.com

www.gokkusagininustunde.com

www.asortik.blogspot.com.tr

www.makyajodasi.net

www.birbuketkozmetik.com

www.instagram.com/benimelim

www.ojelerfora.tumblr.com

www.fatmaardali.com

www.gamzecelikdemir.com

www.aycanhayatadair.com

www.modalizaa.com

www.makyajkelebegi.com

www.nypdsena.blogspot.com.tr

www.gulumseyuzume.blogspot.com.tr

www.asimetrikblog.blogspot.com

www.sosyalmedyakafe.com

www.benimdunyamdaben.blogspot.com.tr

www.makyajkadini.blogspot.com.tr

www.nailartinwonderland.blogspot.com.tr

www.makyajveotesi.blogspot.com.tr

www.divadonnabella.com

www.fulyakucukaksoy.com/

www.kubrasayin.com

www.benrujumvealligim.biz

www.mavilavantaa.tumblr.com

www.betuldiyorki.blogspot.com

www.instagram.com/ceymakeup



2 yorum:

  1. Çok güzel bir organizasyon olmuştu umarım yeniden karşılaşırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallahh, çok memnun oldum tekrar tanıştığımıza :)

      Sil