Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

19 Haziran 2016

Onyüzmilyonoje ile Bursa Blogger Şenliği Sponsorları

Herkese iyi pazarlar!

Yaklaşık 2 ay kadar önce gerçekleşen "Onyüzmilyonoje ile Bursa Blogger Şenliği" etkinliğimizi rötarlı da olsa dün sizlerle paylaşmıştım (TIK TIK). Bugünse arayı fazla açmadan hemen sponsorlarımızdan bahsetmek istiyorum :)


Thalia Kozmetik'ten başlamak istiyorum. Hatırlarsanız Funda Hanım'ın bize bu ürünler hakkında sunum yaptığından, ancak benim kaçırdığımdan bahsetmiştim. Thalia ürünleri sadece saç bakımdan ibaret değil elbette; makyaj malzemeleri, güneş ürünleri, bebek bakım ürünleri ve cilt bakım ürünleri gibi geniş bir ürün yelpazesine sahip. Funda Hanım da her birimizin saç tiplerine göre çok şık duş setleriyle etkinliğimizi onure etti. Japon gülü içerikli şampuan, sabun, duş jeli ve duş lifinden oluşan bu set tam da çeyize saklamalık değil mi! Ancak hakkında yorum yapabilmek ve sizlerle paylaşabilmek adına elbette kullandım. Ayrıntılı yorumlarım kendisine özel postumda yer alacak, ancak şu kadarını söyleyebilirim ki parfümü andıran, inanılmaz kalıcı ve şık bir kokuya sahip. Fakat benim aşırı yağlı saç tipime karşın bana kuru saçlar için olan seri denk gelmiş, ufak bir karışıklık oldu sanırım :) Funda Hanım'a ve Thalia Kozmetik'e tekrar teşekkürler!


Şampuan demişken yine bir başka şampuanla devam edelim. Her etkinliğimizde olduğu gibi Otacı yine cömert bir paketle yanımızdaydı. Otacı'nın Argan El Kremi'ne özellikle bayıldığımı her fırsatta söylüyorum, umarım şampuanından da memnun kalırım. Ihlamurlu & Ballı Naturway Şampuan, Diyet Pastil, Zeytinyağlı Limonlu Doğal Sabun ve bir dolu tester'den oluşan bu güzel paket için teşekkürler!


Çoook severek kullandığım bir ürün olan Le Petit Marseiliais duş jellerinin de sponsorlarımız arasında olmasına oldukça sevindim açıkçası. Vanilya sütü olana bayılıyorum, kim bilir kaç tane bitirdim. Lavanta balının kokusu biraz ağır gelse de evde seven birileri var :) Teşekkürler Forte İletişim!


Ve tabii ki Watsons! Blogger etkinliklerinin olmazsa olmazı olan o petrol rengi kutuyu aramıştı zaten gözlerim :) Daha önce denemediğim ürünler hep bir arada; NYC maskara yedeklerin arasında yerini aldı sırasını bekliyor, Rimmel InstaFlawless en merak edilenlerden. Revlon'un pembiş rujuysa çeyizimin kozmetikleri arasında yerini aldı bile, onca rujum varken bir yenisini daha açıp israf etmektense şu sıralar çeyize çalışıyorum hep :) Teşekkürler Watsons!



Ve bir dönem fırtına gibi esen ikili; Instadudak ve Fixliner! Birkaç firma bu tarz ürünlerini tüm blogger'lara gönderip büyük bir yarış içerisine girdi, o dönemde ben de her iki ürünü de inanılmaz derecede merak ettim ancak deneme fırsatı yakalayan o şanslı blogger'lardan olamadım malesef :) Neyse ki etkinliğimizde sponsorumuz olmuşlar da deneme şansı elde ettim. En baştan söyleyeyim; dudak dolgunlaştırıcı aparat tarz ürünleri pek te sağlıklı bulmuyorum, sürekli kullanımda kılcal damarlara kalıcı zararlar verebileceğini hepimiz biliyoruz. Ancak özel günler için birkaç saatlik dolgunluk etkisine kim hayır diyebilir ki? Şahsen abartılmadan bilinçli kullanıldığı takdirde çok ta güzel bir icat! Teşekkürler Instadudak! Fixliner ise benim gibi eyeliner çekme özürlüler için biçilmiş kaftan gibi gözüküyor, ayrıntılı yorumlarım ve uygulanmış halleri gelecek. Teşekkürler Fixliner!


Sırada Farmasi ürünleri var. Bu da ilk kez deneyimleyeceğim markalardan. Bolca tester, yüz maskesi ve makyaj malzemelerinden oluşan bu paket için Farmasi'ye, Figen Hanım ve Olca Hanım'a teşekkürler! 


Yine çoook merak ettiğim ürünlerden; Mediwell mini dudak bakım kremleri. Daha önce deneme şansım olmamıştı, birbirinden enfes kokuları ve şirin mi şirin ambalajlarıyla sponsorlarımız arasında yer almalarına çok sevindim. Hele yanındaki aynalı pembiş manikür seti çok makbule geçti diyebilirim, zira şu sıralar bu tarz bir sete çok ihtiyacım vardı. Teşekkürler Mediwell!


Bu tarz pleksi makyaj organizerlerine nasıl imreniyordum anlatamam! Makyaj masalarının önünde hem düzeni sağlıyor, hem de çok şık duruyorlardı ve benim de çeyizimde mutlaka yer alması gereken bir üründü, ancak henüz ona sıra gelmemişti :) Derken etkinlik sponsorlarımızın arasında bu ürünün de olması beni çok mutlu etti (keşke makyaj fırçalarımı içine koyup öyle fotoğraflasaymışım ama neyse artık!). Bunun dışında bir de çekmeceli modelini edinmeyi planlıyorum, zira ikisi çok güzel bir kompozisyon oluşturuyorlar. Teşekkürler VPleksi Home!


Birbiriyle bağlantılı iki firma olan Skincode ve Uriage ürünleri hakkında da sunum gerçekleşmişti etkinliğimizde hatırlarsanız. Her iki markayı da ilk kez deneyimleyeceğim için oldukça heyecanlıyım açıkçası. Sonuçta her ikisi de dermokozmetik markalar. Esra Hanım ve Pınar Hanım'a tekrar teşekkürler!


Peki ya bu pakete ne demeli! Elite ve Catherine Arley Kozmetik; bir çanta dolusu makyaj malzemesiyle etkinliğimizde yer almışlar, gözlerimden kalpler fışkırdı desem abartmış olmam :) Ürünlerin bir kısmını keyifle kullanmaya başlarken, bir kısmını da tabii ki çeyize ekledim! Teşekkürler!


Çeyizimdeki 60 küsur çift çoraba bir yenisi daha eklendi! En son saydığımda cidden 60 kusürdü, hala da artmaya devam ediyor :) Ne yapayım, inanılmaz seviyorum, bu yüzden Ogobongo'nun bu eğlenceli çoraplarına da ayrı bir sevindim. Hem diz altı, hem de atari desenli! Ogobongo'nun online sitesine mutlaka göz atmanızı öneriyorum; sadece çorap değil, çantadan fulara, yastığa kadar geniş bir ürün yelpazesi var ve tabii ki her biri aşırı eğlenceli desenlerde! En bombası da kumaş boyalarıyla birlikte satılan renksiz çizimli boyama çorapları olmuş, kendi zevkine göre çorabını boya ve giy! Çeyizimde mutlaka bulunması gereken bir parça diyor ve  atarili çoraplarımla soğuk kış gecelerinde dizlerime kadar çekip ev keyfisi sürmenin hayaline dalıyorum! Teşekkürler Ogobongo!


Beray Kozmetik'ten Solanne ürünleriyle dolu harika bir tırnak bakım kiti sponsorlarımız arasındaydı; Doğal Nemlendirici Ayak ve Topuk Kremi, Express Dry Sprey ve çok merak ettiğim Evde Susuz Manikür paketi. Ürünleri kullanmaya başladım, özellikle kreme bayıldığımı söylemeliyim! Yanındaki pembe elmas şekilli sticker'lar ise Ojelik'ten hediye, yabancı nail art videolarında çokça görüp bayıldığım o sticker'lar ile sonunda ben de tanıştım! Her iki firmaya da teşekkürler!



Yüzük parmağımda görmüş olduğunuz flash tattoo'lar ise tabii ki New Obsessions'tan. Son yıllardaki flash tattoo çılgınlığına New Obsessions Hülya Hanım sayesinde biz de katıldık! Dünkü yazımda bahsettiğim gibi, o gün güneş kremi uygulamış olmam nedeniyle dövmem tutmasa da aralarından beğendiğim birkaç  modeli seçtim, bu yaz bol bol görebilirsiniz paylaşımlarımda :) Online sitelerine bir göz atmanızı öneririm, inanılmaz güzel şeyler var, saç küpeleri, saç tinselleri, tırnak dövmeleri ve fiyatları da çok uygun! Ayrıca kendi zevkinize göre dövme de tasarlayabiliyorsunuz! Şahsen ben nişanımda fotoğraf çekimleri için eğlenceli bir şeyler düşünüyorum :) Teşekkürler New Obsessions!


Bu vanilya kokulu misss sprey ise Ekoz Kozmetik'ten geldi. Ortam kokusu diye geçiyor, ben evde kullanmakta ısrarcıydım ama babam arabaya götürdü :) Ürünleri arasında sadece sprey formlu kokular değil, dekoratif ortam kokuları da var ve çeyiz için harika olurlar :) Teşekkürler Ekoz Kozmetik!


Fruit Flowers ta etkinliğimize özel hazırlanan bu cici kupayla bizlerin yanımızda yer aldı. Benim gibi kahveyi kupasız içemeyen birine verilebilecek en güzel hediyelerden biri. Ayrıca online sitelerindeki sepet dolusu lezzetlerde uzun zamandır gözüm var, birileri bana herhangi bir özel gönderse de yesek haniii (mesaj yerine ulaşmıştır umarım!) Teşekkürler Fruit Flowers!


Bu mis kokulu ve simli sabunları kullanmaya kıyılır mı? Tabii ki hayır! Ben de öyle düşündüm ve güzelce paketleyip çeyize kaldırdım, bir yıl sonra banyomu süslemeleri için :) Siz de özel günleriniz, organizasyonlarınız, cemiyetleriniz için göz atmak isteyebilirsiniz belki, teşekkürler Özlem Sabun!


Ve son olarak sosyal medyada görüp çok merak ettiğim bir ürün daha; Mr.& Mrs. Popcorn'un aromalı mısır patlakları! Bana karamelli olan denk gelmiş, şans işte, karamelli her şeye bayılırım! Açıkçası karamelli mısır patlağı fikri ilk başta bana biraz garip geldi, mısır patlağı tuzlu olurdu bana göre, başka türlüsünü düşünemiyordum bile :) İlk tattığımda biraz garipsedim, damak tadıma pek uymuyor gibiydi ancak yeniliklere açık birisi olarak her gözüm çarptığında 1-2 tane ağzıma ata ata feci derecede alıştım! En sonunda kutuyu tek başıma bitirdim, ve şu kadarını söyleyebilirim ki ilk baş önyargılı davransanız da lezzetine sonradan varıyorsunuz! Teşekkürler Mr. & Mrs. Popcorn!

Ve sponsor yazımın sonuna gelmiş bulunuyoruz. Hediyelerimizin hepsi biririnden güzel ve değerli, en kısa zamanda blogta tek tek yer vermek için sabırsızlanıyorum!

Hoşçakalın!




2 yorum:

  1. Hepsi de harikaydı güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett kesinlikle öyleydi, hep birlikte güle güle kullanalım :)

      Sil