Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Haziran 2016

Ve Sonunda H&M Bursa'da!

Herkese yeniden merhaba!

Bildiğiniz gibi Bursa'nın ilk H&M mağazası 11 Mayıs'ta Endülüs Park'ta açıldı. Tabii ki biz de açılışının ikinci gününde arkadaşlarla toplanıp bir keşif gezisi yaptık!


Tahmin edileceği üzere en ilgimi çeken kısım makyaj reyonlarıydı :) Gözüme kestirdiklerimi fotoğraflayıp Instagram'da paylaşmıştım o gün. Çeşitlilik inanılmaz, nereye saldıracağımı şaşırdım! En çoksa Glitter Dust simler ve Eye Colour To-Go kalem farlar dikkatimi çekti, ama gereksiz pahalı buldum malesef. Hemen yanındaki bronzer, allık ve fardan oluşan mini paletse tek bir kalemin 16 tl olmasına nazaran daha uygun fiyatlıydı, 20 tl. Ojelerin de fiyatlarını biraz uçuk buldum, 3'lü oje setinin 30 kusür olduğunu görünce :/

İnanılmaz kalabalık ve dağınıktı, o karışmalıkta fotoğraf çekmek hiç aklıma gelmediği için şuan kendime kızıyorum. Özellikle makyaj çantaları, cüzdanlar vb. aksesuarların olduğu aşırı renkli ve çeşitli reyonu nasıl fotoğraflamadım hala şaşkınım! Sanırım o sırada beğendiğim herşeyi toplayıp bir an önce kabin sırasına girmekle meşguldüm :)

9 parçayla girdiğim kabinden sadece 2 parçayla çıktım, askıda durduğu gibi durmadılar üzerimde malesef. Ancak akşam iş çıkışı gittiğimiz ve geç olduğu için gönlümüzce gezip inceleyemedik herşeyi, alt kata bile inemedik! Kasa kuyruğuna bir an önce dahil olup beğendiklerimizden de olmayalım mantığıyla aldığım birkaç parça şeyi göstermek istiyorum;


İşte alıp çıktığım 2 parça; yazlık  beyaz bir şort ve içine sokarak kombinlediğimde hem benim hem arkadaşlarımın bayıldığı lacivert bir bluz. Yazın en sevdiğim parçalar bu şekilde tiril tiril, kolsuz bluzler. Şort 29,90 bluz ise 39,90 tl idi sanırım.


Ve ıvır zıvırlar. Pembe aynalı güneş gözlüğümü çok severek kullanıyor, bir de grisini arıyordum, karşıma çıkınca aldım, 19,90 tl. Her gözlük kolay kolay yakışmaz yuvarlak yüzüme, bu cuk oturdu. Anahtarlıklar ise en sevdiklerim, hep sahip olmak istediklerim, tanesi 12,50 tl. Makyaj malzemelerindense sadece bu Glitter Dust'ı aldım, sanırım 16 tl civarındaydı, diğerlerini indirime sakladım.


Son olarak ta indirimli olan (!) ojelerden gözüme çarpan bu rengi sepete attım, 5 tl idi bu da. Özellikle geniş yapılı fırçasını çok sevdim, sürümü çok rahat. Renk; Primrose Pearl.

Yaklaşık yarım saat kasa sırasından sonra oradan ayrılabildik! Biz hemen ilk gün gittiğimiz için internet sitesinde yarı fiyatına olan çantalar, giysiler, aksesuarlar hep iki katıydı, ertesi hafta giden arkadaşlarım çoğu ürünün indirimli olduğunu söylediler. Neyse ki artık her canımız istediğinde atlayıp gidebileceğimiz bir H&M mağazamız var bizim de. Bir dahaki sefer için sabırsızlanıyorum!

Hoşçakalın!



2 yorum:

  1. Hayırlı olsun :) Bazı ürünler gereğinden fazla pahalı, bazıları da gereğinden fazla ucuzdur h&m'de..Fiyatlandırmayı neyi göze alarak yapıyorlar bilmiyorum ama ara ara gidip güzel şeyler yakalamak mümkün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz :) aynen öyle, ben de şaşırdım, ama kesinlikle çok bol çeşit ve harika şeyler vardı :)

      Sil